BACK TO
TOP
WineTrails

Προϊόντα ομορφιάς βγαλμένα από τον αμπελώνα και Spa στο οινοποιείο, ορισμός επιχειρηματικής καινοτομίας

Η ιδέα της δημιουργίας μίας σειράς καλλυντικών από την αγνή πρώτη ύλη του σταφυλιού «τριγυρνούσε» στο μυαλό της Λένγκας Γρηγοριάδου, οινολόγου του Κτήματος Αβαντίς, για καιρό.

xxxxxxxxx

Μαρίνα Σκοπελίτου

46
0

Η ιδέα «ωρίμασε» όταν η ίδια έμεινε έγκυος στα δίδυμα παιδάκια της και αναζήτησε προϊόντα ομορφιάς φτιαγμένα αποκλειστικά και μόνο από φυσικά υλικά.


 «Η δημιουργία της σειράς Lenga Grape Spa πριν 10 χρόνια, προήλθε ως μια εσωτερική πηγαία ανάγκη να μοιραστώ μαζί με άλλες γυναίκες, με παρόμοιες ανησυχίες και ενδιαφέροντα για την ομορφιά, την απόλυτα φυσική αντιοξειδωτική προστασία που παρέχει ο βασιλιάς της αντιγήρανσης - το σταφύλι. Επιπλέον, ο χώρος Spa μέσα στο Οινοποιείο μας είναι ο φυσικός χώρος των καλλυντικών μας. Όπως ακριβώς υπάρχει το Wine Bar με τους Sommelier μας για να δοκιμάζει ο επισκέπτης το κρασί  στη σωστή θερμοκρασία, με σωστό φωτισμό και κατάλληλα ποτήρια, έτσι αντίστοιχα και στο Beauty Bar η επισκέπτρια απολαμβάνει δοκιμάζοντας τα προϊόντα στο πρόσωπό της με τη βοήθεια εξειδικευμένης θεραπεύτριας. Είναι καινοτόμο, αλλά συγχρόνως και τόσο φυσικό», ανέφερε η οινολόγος του οινοποιείου που εδρεύει στο χωρίο Μύτικας κοντά στη Χαλκίδα.



Βέβαια, η ίδια τόνισε ότι τα πρώτα χρόνια ο δρόμος της επιχειρηματικής της ιδέας μόνο εύκολος δεν ήταν: «Μπορεί να ακούγεται εντυπωσιακό, αλλά είναι μια εντελώς άλλη δουλειά, με άλλους όρους, κανόνες, εμπόδια εισόδου, πολύ αυστηρή νομοθεσία και απαίτηση τεράστιου budget για να μπεις στην αγορά».  Ωστόσο, με πολλή δουλειά και επιμονή η σειρά Lenga Grape Spa τα κατάφερε, βρίσκοντας το δικό της καταναλωτικό κοινό και μπαίνοντας ακόμα και στα φαρμακεία.

Δίνοντας στο κρασί μία νέα εικόνα

Τέλος, η κυρία Γρηγοριάδου πιστεύει ότι η έννοια του wellness προσφέρει στο κρασί «μια άλλη εικόνα» και εξηγεί ότι μπορεί να βοηθήσει στην «προσέγγιση ενός διαφορετικού κοινού, που δεν ανήκει στον κλασικό τύπο του οινόφιλου. Ανθρώπων που θα πιουν ένα ποτήρι κρασί, στο πλαίσιο της ισορροπημένης μεσογειακής διατροφής, ως προϊόν υγείας, που συνηθίζουν να αθλούνται και να προσέχουν τη διατροφή και την εμφάνιση τους, που χαλαρώνουν από την καθημερινότητα και η φιλοσοφία τους κινείται στο τρίπτυχο Φύση - Υγεία – Ομορφιά». 

Σε αυτό το πλαίσιο, η ίδια δεν ανησυχεί για για το κίνημα κατά του αλκοόλ, που έχει ξεπηδήσει στο εξωτερικό, θεωρώντας ότι η απάντηση σε όλα είναι η υπεύθυνη κατανάλωση. «Ανέκαθεν το Οινοποιείο μας στηρίζει τη φιλοσοφία της υπεύθυνης κατανάλωσης στο αλκοόλ. Αντιμετωπίζουμε το κρασί ως πολιτισμικό στοιχείο και προϊόν υψηλής διατροφικής αξίας, προτρέποντας για τον αρμονικό  συνδυασμό κρασιού-φαγητού και σε καμία περίπτωση δεν προβάλουμε την αλόγιστη χρήση. Οι ιατρικές έρευνες που γίνονται παγκοσμίως  προτρέπουν για συγκεκριμένη κατανάλωση, ακόμη και σε εγκύους. Ο οίνος και ιδίως ο ερυθρός χαρίζει χρόνια ζωής και ευεξία στον οργανισμό. Χαρίζει υγεία!».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία