BACK TO
TOP
WineTrails

Η κινεζική αγορά για το κρασί, παραμένει ελπιδοφόρα παρά την αρχική της πτώση

Μετά από μια φάση έντονης ανάπτυξης, η κινεζική κατανάλωση κρασιού βιώνει ένα στάδιο διαφοροποίησης, όπως αναφέρει η ΚΕΟΣΟΕ.

acrashtestmetaggishkrasioulazarakis

19
0

Οι πολλαπλές προελεύσεις και η μείωση της ζήτησης για εισαγόμενους οίνους στην Κίνα δεν πρέπει να επισκιάσουν τη σημερινή της δομή, η οποία προαναγγέλλει σταδιακή ωριμότητα.

Σημειώνοντας  το 2018 πτώση - 8% σε όγκο σε σύγκριση με το 2017, μετά από τριετή διψήφια ανάπτυξη), οι κινεζικές εισαγωγές κρασιού εξακολουθούν να μειώνονται απότομα στις αρχές του 2019 (-22% κατά το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με τον Ιανουάριο-Μάρτιο του 2018). «Οι κυριότεροι λόγοι για αυτή την απότομη πτώση είναι ο εμπορικός πόλεμος με τις Ηνωμένες Πολιτείες, τα προβλήματα υπεραποθεματοποίησης τα τελευταία τρία χρόνια, η μείωση της αγοραστικής δύναμης των Millenials και η μείωση της κατανάλωσης της ανώτερης μεσαίας τάξης» εκτιμά η οικονομική υπηρεσία της γαλλικής πρεσβείας στο Πεκίνο. Ωστόσο, παρά τις οικονομικές δυσκολίες, η κινεζική αγορά παραμένει δομικά ελκυστική, σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του  Wine Intelligence.

Παρακολουθώντας την κινεζική αγορά τα πρώτα σημάδια ωριμότητας διαφαίνονται, αφού «η καταναλωτική συμπεριφορά όλο και εξελίσσεται», σημειώνει  η μελέτη. «Ο καταναλωτικός πληθυσμός των εισαγόμενων κρασιών συνεχίζει να αυξάνεται,  γρηγορότερα  σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια», αναφέρει  ο Richard Halstead, διευθυντής του Wine Intelligence. Η μελέτη  δείχνει μια διαφοροποίηση ακόμα δειλή, της  κατανάλωσης   υπέρ των λευκών κρασιών, των  ροζέ και  των αφρώδων, ενώ οι  ηλεκτρονικές  αγορές  αυξάνονται. «Το ηλεκτρονικό εμπόριο συμβάλλει στη διάδοση της εκτίμησης του κρασιού», επισημαίνει το  Wine Intelligence, επικαλούμενο το 46% των κινέζων καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει έναν ιστότοπο πωλήσεων στο διαδίκτυο (συμπεριλαμβανομένων και εκείνων άνω των 40 ετών).

Μάρκετινγκ-Πρόκληση

«Τουλάχιστον προς το παρόν, η πρόκληση για το  μάρκετινγκ θα είναι η εδραίωση της συχνότητας αγοράς μεταξύ των 52 εκατομμυρίων Κινέζων καταναλωτών εισαγόμενων οίνων. Επί του παρόντος, αγοράζουν κατά μέσο όρο ένα μπουκάλι το μήνα», καταλήγει ο Richard Halstead. Κάθε μεταβολή σε επίπεδο καταναλωτικού πληθυσμού, μπορεί να ανατρέψει τη σημερινή εικόνα, προφανώς σε μιαν ευνοϊκότερη κατεύθυνση για την κατανάλωση.

 

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία