BACK TO
TOP
WineTrails

Με όνομα και κεφάλαια στη νέα εποχή η ιστορική οινοποιία Μπουτάρη

Βήμα στη νέα εποχή κάνει η Οινοποιία Μπουτάρη με ταυτόχρονη επιδίωξη για επάνοδο στην αγορά με το μότο «The Art of Making Wine», υπό την ιδιοκτησία πλέον των αδελφών Θωμά και Ηλία Γεωργιάδη.

IMG_2777

Γιώργος Λαμπίρης

532
0

Η βαρύτητα στο εξής θα δοθεί σε τρεις πυλώνες, όπου εκτός από τα οικονομικά κρασιά όπως η ετικέτα «Cambas» αλλά και η μέση κατηγορία κρασιών, στόχος είναι να βγουν στην αγορά και ετικέτες που θα ανήκουν σε μία τρίτη κατηγορία με κατεύθυνση την ποιότητα, όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος της Οινοποιίας, Νίκος Σπέντζας.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε στο Wine Trails και στην Agrenda ο επικεφαλής οινολόγος της οινοποιίας Μπουτάρη, Γιάννης Βογιατζής, η Οινοποιία θα εισέλθει για πρώτη φορά στη συμβολαιακή γεωργία, συνάπτοντας συνεργασίες με παραγωγούς. Σε αυτή την κατεύθυνση πρόκειται να αναπτύξει συνεργασίες σε περιοχές όπως η Νάουσα, η Μαντινεία, η Γουμένισσα και η Σαντορίνη. «Στόχος μας είναι να δώσουμε έμφαση στο ποιοτικό αποτύπωμα που μπορεί να προσφέρει το Ξινόμαυρο και η Νάουσα», επισημαίνει μεταξύ άλλων ο κύριος Βογιατζής.

Η ιστορική οινοποιητική επιχείρηση που ιδρύθηκε το 1879 τελεί πλέον υπό την ιδιοκτησία της εταιρείας Sterner Stenhus και των αδελφών, Θωμά και Ηλία Γεωργιάδη, δύο επιχειρηματιών με βάση τους τον τομέα του real estate και έδρα την Σουηδία. Η Οινοποιία Μπουτάρης υπάγεται στη νεοσύστατη εταιρεία SSG Eλληνικά Οινοποιία, από την οποία δεν αποκλείεται σύμφωνα με ανθρώπους κοντά σε αυτήν να υπάρξουν προσεχώς και άλλες εξαγορές στον τομέα του κρασιού.

«Εκτός από το κρασί που μαθαίνουμε καθημερινά πλέον με τη βοήθεια του Κωνσταντίνου Μπουτάρη, πλέον έχουμε αποκτήσει και το νερό Ιόλη. Στόχος μας είναι να παραμένουν ζωντανές οι ιστορικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, γι’ αυτό και κάναμε αυτή την κίνηση», ανέφερε ο επικεφαλής της μητρικής εταιρείας Sterner Stenhus, Ηλίας Γεωργιάδης. «Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να ξαναφέρουμε την Οινοποιία Μπουτάρης εκεί που πρέπει να είναι. Γνωρίζουμε πως μπορεί να χτιστεί μία εταιρεία με ευρωπαϊκές προδιαγραφές, κάτι που εγώ και ο αδελφός μου μπορούμε να πετύχουμε», συμπλήρωσε.

Από την πλευρά του ο επικεφαλής της SSG Ελληνικά Οινοποιία, Θωμάς Γεωργιάδης, πρόσθεσε ότι: «σήμερα είμαστε εδώ για να κάνουμε μία νέα αρχή για την Οινοποιία Μπουτάρη. Ένα από τα ιστορικότερα οινοποιία έρχεται να ανακτήσει τη θέση που του αρμόζει στην ελληνική και στη διεθνή αγορά. Καλούμαστε να απαντήσουμε σε αυτή την πρόκληση, οδηγώντας την οινοποιία Μπουτάρη στην επόμενη μέρα, διατηρώντας τη σημαντική κληρονομιά της».

Image preview
Νίκος Σπέντζας, Διευθύνων Σύμβουλος των Ελληνικών Οινοποιειών

Γιάννης Βογιατζής: Μας ενδιαφέρουν όλα όσα κρύβονται πίσω από ένα μπουκάλι κρασί

Αναφορικά με το αποτύπωμα που θέλει να αφήσει τα επόμενα χρόνια στην αγορά, ο Γιάννης Βογιατζής πρόσθεσε μεταξύ άλλων: «Μας ενδιαφέρει το στυλ του κρασιού καθώς και άλλα πράγματα που κρύβονται πίσω από ένα μπουκάλι κρασί, όπως το

περιβάλλον και οι άνθρωποι, πράγματα που έχουμε φανταστεί και θέλουμε να συνδέσουμε με το κρασί που πίνουμε».

Το επιχειρηματικό πλάνο για την ανάπτυξη της Οινοποιίας

Το επιχειρηματικό πλάνο της Οινοποιίας Μπουτάρη περιλαμβάνει αναβάθμιση ων εγκαταστάσεων και την περιβαλλοντική αναβάθμιση της εταιρείας με το ύψος των επενδύσεων να αγγίζει τα 5 εκατομμύρια ευρώ εντός της προσεχούς διετίας. Η επενδυτική διάθεση της επιχείρησης ξεκίνησε ήδη να υλοποιείται με την αναβάθμιση των εγκαταστάσεων του οινοποιείου αλλά και των πολυτελών χώρων διαμονής στο Σκαλάνι του Ηρακλείου.

Βασικός πυλώνας είναι η ανάπτυξη του κωδικολογίου της εταιρείας, όπως ανέφερε επιπροσθέτως ο CEO της εταιρείας, Νίκος Σπέντζας. «Θα δοθεί έμφαση σε ετικέτες όπως είναι το Grand Reserve Νάουσα», πρόσθεσε επιβεβαιώνοντας την κατεύθυνση που έδωσε και ο κύριος Βογιατζής. «Διαθέτουμε πέντε οινοποιία και αμπελώνες σε σημαντικές τοποθεσίες όπως η Νάουσα, η Γουμένισσα, η Σαντορίνη, η Μαντινεία και η Κρήτη. Αυτό μας δίνει την δυνατότητα να παράγουμε ποιοτικά κρασιά και να συμβάλλουμε στην προώθησή τους μέσω του οινοτουρισμού». Ταυτόχρονα θα βγουν και επιλεγμένες ετικέτες κρασιών σε περιορισμένο αριθμό φιαλών από τα κελάρια της Μπουτάρης, οι οποίες θα είναι αριθμημένες.

Ο Master of Wine, Κωνσταντίνος Λαζαράκης αναφέρθηκε από πλευράς του στην έννοια του terroir, λέγοντας ότι για πολλούς αποτελεί την «αγιοποίηση ενός κομματιού γης». Αντιτάχθηκε ωστόσο στη συγκεκριμένη ερμηνεία, καθώς υποστήριξε ότι «δεν μου αρέσει ωστόσο η αξιοποίηση του τόπου, η οποία ξεκίνησε, ούτως ώστε να μην είναι ‘μεταφερόμενη’ η έννοια της ποιότητας και να συνδέεται με έναν συγκεκριμένο τόπο. Το πιο σημαντικό πράγμα στο κρασί είναι το ανθρώπινο μυαλό, η ανθρώπινη ιδιοφυία. Γνωρίζοντας τα αδέλφια Γεωργιάδη, έχω να πω ότι η νέα εποχή της Οινοποιίας Μπουτάρη είναι ένα εξαιρετικό νέο. Ακόμα και ο Δαρβίνος θα το χειροκροτούσε με όλη του την καρδιά».

Image preview
Ηλίας Γεωργιάδης, Διευθύνοντας Σύμβουλος μητρικής εταιρείας Sterner Stenhus, και Θωμάς Γεωργιάδης, Πρόεδρος των Ελληνικών Οινοποιείων και Οικονομικό Διευθυντή της μητρικής εταιρείας Sterner Stenhus

Σε αριθμούς

Επενδύσεις 2023-2025: ~ 5 εκατ. ευρώ

Τομείς επενδύσεων: Αμπελώνες και οινοποιητικές υποδομές

5 οινοποιεία: Γουμένισσα, Νάουσα, Μαντίνεια, Σαντορίνη, Κρήτη

Κύκλος εργασιών 2022: 10 εκατ. ευρώ

Ανάπτυξη τζίρου α’ τρίμηνο 2023: 80%

Το δελτίο τύπου της εταιρείας Boutari αναφέρει:

Boutari: Η τέχνη της οινοποιίας την επόμενη μέρα

Η νέα σελίδα για την Boutari που παρουσιάστηκε σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση την Τρίτη 2 Μαΐου στο Gazarte σε εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και συνεργάτες της Οινοποιίας ήταν αφιερωμένη στην καινούργια εποχή που ανατέλλει για την ιστορική μάρκα κρασιού.

Με όραμα τηνδιατήρηση της κληρονομιάς του ονόματος Boutari και την περαιτέρω ανάπτυξή του, οι νέοι βασικοί επενδυτές, Ηλίας Γεωργιάδης, CEO του Ομίλου Sterner Stenhus και Θωμάς Γεωργιάδης CFO του Ομίλου και Πρόεδρος των Ελληνικών Οινοποιείων μίλησαν για το εγχείρημα και τη δημιουργία μιας υγιούς επιχείρησης που εξελίσσεται και προοδεύει, διαμορφώνοντας ένα σημαντικό έργο προστιθέμενης αξίας τόσο για τους πελάτες και τις τοπικές κοινωνίες που δραστηριοποιείται, όσο και για τους οινοπαραγωγούς και τους συνεργάτες της.

Μέσα από εντυπωσιακό οπτικοακουστικό υλικό οι καλεσμένοι ταξίδεψαν στην ιστορία της Boutari από την ίδρυσή της το 1879 έως το σήμερα, ενώ αποκαλύφθηκε και η νέα εταιρική ταυτότητα της Boutari - μια αλληγορία του ήλιου, της γης και του αμπελιού της ελληνικής γης.

Ο κ. Θωμάς Γεωργίαδης αναφέρθηκε στην πρόκληση της ανάπτυξης που καλείται η νέα εταιρία να αντιμετωπίσει διατηρώντας παράλληλα τη σημαντική κληρονομιά της, ενώ κάλεσε τους συνεργάτες της να γίνουν συνοδοιπόροι στο νέο ταξίδι της.

Βασικός πυλώνας του στρατηγικού πλάνου είναι η ανάπτυξη του κωδικολογίου της εταιρίας έτσι ώστε να καλύπτονται όλες οι ανάγκες των καταναλωτών καθώς και η ανανέωση των παραγωγικών της εγκαταστάσεων. Επίσης, ένα από τα πλεονεκτήματα της Boutari είναι τα 5 οινοποιεία και οι τοπικοί αμπελώνες που βρίσκονται στις καλύτερες τοποθεσίες παραγωγής οίνου της χώρας.

Οι καλεσμένοι της εκδήλωσης είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν εμβληματικά κρασιά της Boutari άψογα συνδυασμένα με λεπτές γεύσεις που ανέδειξαν τη μοναδικότητα κάθε κρασιού. Το ταξίδι στις γεύσεις των κρασιών Boutari ξεκίνησε με το Λευκό Γράμμα 2022, που προκαλεί τις αισθήσεις με τα έντονα αρωματικά και γευστικά του χαρακτηριστικά, συνεχίστηκε με το Σαντορίνη Μπουτάρη 2021, ένα κρασί που ανέδειξε όχι μόνο τον σαντορινιό αμπελώνα παγκοσμίως, αλλά και μία από τις ευγενέστερες λευκές ποικιλίες οιναμπέλου της Μεσογείου, το Ασύρτικο. Από το γαστριμαργικό ταξίδι δεν θα μπορούσε να λείπει το εκλεκτό ροζέ Dianthos 2022, από την ποικιλία Ξινόμαυρο, και φυσικα το Grande Reserve Naoussa 2011 με παλαίωση τεσσάρων ετών και άρρηκτα ταυτισμένο με την ιστορική Οινοποιία. Η

εμπειρία ολοκληρώθηκε με το Ιουλιάτικο, ένα θαυμάσιο επιδόρπιο γλυκό κρασί, αντάξιο της ελληνικής παράδοσης στα γλυκά κρασιά.

Καθώς η δημιουργία του κρασιού είναι μια διαδικασία τέχνης που περιλαμβάνει την τεχνική της αγάπης και το μεράκι της δημιουργίας, η Boutari θέλοντας να αναδείξει αυτή τη σύνδεση συνεργάστηκε με τον καλλιτέχνη Cacao Rocks, ο οποίος κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης φιλοτέχνησε αποκλειστικά για την εκδήλωση φιάλες κρασιού Λευκό Γράμμα με τη χαρακτηριστική τεχνική του και οι οποίες στη συνέχεια προσφέρθηκαν ως δώρο στους καλεσμένους.

Με σεβασμό στην ιστορικότητα ενός ονόματος συνώνυμου με το ελληνικό κρασί τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, διατηρώντας και αναβαθμίζοντας την υψηλή του θέση, η νέα εποχή για την Boutari είναι εδώ με μια υπόσχεση, να συνεχίσει να δημιουργεί υψηλή τέχνη στο κρασί.

***

Λίγα λόγια για την Μπουτάρη Οινοποιεία Α.Ε.

Η εταιρεία Μπουτάρη Οινοποιεία Α.Ε. αποτελεί μια αμιγώς ελληνική οινοποιητική επιχείρηση, η οποία ξεκίνησε να γράφει τη δική της ιστορία του κρασιού απο το 1879. Διαθέτοντας έξι οινοποιεία στην Ελλάδα σε σημαντικές οινοπαραγωγικές περιοχές της χώρας, αναπτύσσει μία ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων με περισσότερες από 35 ετικέτες κρασιών. Η εξαγωγική δράση της οινοποιίας απλώνεται σε περισσότερες από 40 χώρες συμβάλλοντας στην εδραίωση του ελληνικού κρασιού και στο εξωτερικό. Το 2022, η εταιρεία εξαγοράστηκε από το επενδυτικό σχήμα Sterner Stenhus Greece στοχεύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη της ιστορικής επιχείρησης, στην αξιοποίηση των παραγωγικών δυνατοτήτων, πάντοτε με την τεχνογνωσία και την εμπειρία που διαθέτει το ανθρώπινο δυναμικό της Μπουτάρη Οινοποιεία Α.Ε.
Image preview

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία