BACK TO
TOP
Φορολογικά

Επιπλέον φόρο 15% στο κρασί από τις ΗΠΑ βάζει η Κίνα

Την απόφασή της να επιβάλλει επιπλέον δασμούς της τάξης του 15% στην εισαγωγή κρασιού από τις Ηνωμένες Πολιτείες ανακοίνωσε η κινεζική κυβέρνηση.

Με ΦΕΚ πιο ακριβό το κρασί από 1η Ιανουαρίου

1
0

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν διεθνείς αναλυτές, η απόφαση αυτή φαίνεται ότι πάρθηκε ως απάντηση στην κίνηση των Ηνωμένων Πολιτειών να επιβάλλουν έξτρα κόστος εισαγωγής σε κινεζικά προϊόντα, το οποίο ανέρχεται συνολικά στα 50 δισεκατομμύρια δολάρια.

Σε μια χρονική στιγμή λοιπόν που οι εξαγωγές αμερικανικού κρασιού στην Κίνα είχαν αρχίζει να ανθίζουν, σημειώνοντας 10% αύξηση την περασμένη χρονιά, το υπουργείο Εμπορίου της χώρας κάνει λόγο για συνολική επιβάρυνση 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, στο κρασί αλλά και σε άλλα αμερικανικά προϊόντα.

Το Υπουργείο ανέφερε ότι οι εισαγωγικές επιβαρύνσεις αφορούν 128 διαφορετικά αμερικανικά προϊόντα, τα οποία υπάγονται σε 7 κατηγορίες, από φρούτα και φιστίκια, μέχρι χοιρινό και σωλήνες από ατσάλι. Τα περισσότερα από αυτά μάλιστα θα αυξήσουν την τιμή τους κατά 25%.

Η προοπτική ενός εμπορικού πολέμου μεταξύ των δύο υπερδυνάμεων έχει ήδη δημιουργήσει σοκ στις αγορές . «Η Κίνα δεν επιθυμεί να διεξάγει έναν εμπορικό πόλεμο, αλλά δεν τον φοβάται και καθόλου» προσθέτει η ανακοίνωση του κινεζικού Υπουργείου.

Η Αυστραλιανή εταιρεία Treasury Wine Estates, στην οποία ανήκουν διάφορες δημοφιλείς αμερικανικές μάρκες, ήταν από τους πρώτους που έσπευσαν να σχολιάσουν την απόφαση, εκφράζοντας την πεποίθησή της ότι οι δύο χώρες θα μπορέσουν να λύσουν την μεταξύ τους εμπορική ένταση.  Σε δηλώσεις το ο Διευθύνων Σύμβουλος για την Ασία, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, Peter Dixon, ανέφερε: «Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να διαχειριστούμε την επιρροή κάθε γεωπολιτικού ζητήματος τέτοιο είδους, χωρίς να μεταβάλουμε ιδιαίτερα τον τρόπο που εμπορευόμαστε. Η TWE έχει διευρύνει τις δραστηριότητες της, εμπορευόμενη κρασιά και από άλλες χώρες παραγωγής, όπως η Γαλλία, γεγονός που μας δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στον χειρισμό καταστάσεων όπως η συγκεκριμένη.  Σε κάθε περίπτωση θα συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη των αμερικανικών ετικετών που έχουμε στην κατοχή μας σε σημαντικές αγορές, όπως η Ασία».

Από την πλευρά του ο Yoshi Shibuya, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας ASC δήλωσε: « Η ASC Fine Wines παρέχει στους καταναλωτές μεγάλη γκάμα κρασιών από 16 χώρες. Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορούμε να καλύψουμε τις διαφορετικές ανάγκες των καταναλωτών κρασιού στην Κίνα. Ελπίζουμε και πιστεύουμε ότι το ζήτημα που προέκυψε θα μπορέσει να λυθεί με σοφία από τους ηγέτες και των δύο χωρών».

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία