BACK TO
TOP
Ιστορική αναδρομή

Ιστορική αναδρομή




Η Green Box Ο.Ε.
γεννήθηκε το Φεβρουάριο του 2003. Η ενημέρωση στον αγροτικοοικονομικό χώρο εκείνη την εποχή ήταν ελλιπής και κατακερματισμένη. Το έλλειμμα στη συγκεκριμένη αγορά οδήγησε το ανήσυχο πνεύμα του έμπειρου δημοσιογράφου και σημερινού διευθυντή της Green Box, Γιάννη Πανάγου, να ξεκινήσει μια προσπάθεια με σφραγίδα καινοτομίας. Άμεσα υλοποιείται η πρώτη επιδίωξη, με τη βοήθεια της ηλεκτρονικής τεχνολογίας, με την ανάπτυξη και λειτουργία της πρώτης και μεγαλύτερης ελληνικής αγροτικής πύλης στο διαδίκτυο, του portal www.agronews.gr.

Η διαδικτυακή πύλη απευθύνεται αρχικά στην οικογένεια των νέων αγροτών και σιγά-σιγά καλύπτει όλο το φάσμα των παραγωγικών ομάδων του χώρου: επιστήμονες, διακινητές αγροτικών προϊόντων και εφοδίων, αγροτικούς συνεταιρισμούς, αγροτοβιομηχανίες, δημόσιους οργανισμούς, τράπεζες, εκπαιδευτικά ιδρύματα κ.ο.κ.

Πολύ γρήγορα, η διαδικτυακή πύλη Agronews καταξιώνεται ως πηγή ενημέρωσης και να  διαμορφώνει μια ισχυρή βάση απαιτητικών επισκεπτών. Σχεδόν ταυτόχρονα, ξεκινά και η υποστήριξη της έκδοσης του μηνιαίου περιοδικού «Αγρόκτημα» που συνόδευε αρχικά την εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος - ένα νέο κεφάλαιο στον νευραλγικό τομέα της εξειδικευμένης γνώσης που θέτει μια νέα βάση στην αγροτική ενημέρωση.
Χωρίς χρονική καθυστέρηση και με στιβαρό βήμα, πραγματοποιείται ένα ακόμα νέο άνοιγμα στο χώρο της έντυπης έκδοσης αναζητώντας πλατύτερη αποδοχή.

Τον Ιανουάριο του 2005 ολοκληρώνονται οι διαπραγματεύσεις με τον γερμανικό εκδοτικό οίκο Landwirtschaftsverlag GmbH, που αποδέχεται την συνεργασία με την Green Box, για την έκδοση και κυκλοφορία στην Ελλάδα του γνωστού στην ευρωπαϊκή αγορά περιοδικού Profi, μεταφρασμένο στην ελληνική.

Η Green Box έχει δώσει πλέον σωστά δείγματα γραφής, έχει εισέλθει δυναμικά και παρακολουθεί τις εξελίξεις από κοντά.  Χρειάζεται, όμως, ένα ακόμη πιο αποφασιστικό βήμα που θα αποτελέσει ορόσημο στην επιτυχημένη πορεία της. Ο κύριος στόχος, εξάλλου, ήταν εξ’ αρχής η έκδοση μιας ποιοτικής εβδομαδιαίας πανελληνίου κυκλοφορίας εφημερίδας. Η εφαρμογή οποιασδήποτε στρατηγικής για την πραγματοποίηση αυτού του στόχου προσέκρουε σε ανυπέρβλητα εμπόδια, καθόσον απαιτούσε μακρόχρονη προετοιμασία, επιλογή έμπειρου και ικανού ανθρώπινου δυναμικού, υψηλό κόστος στελέχωσης και οπωσδήποτε τόλμη και πίστη, που φυσικά δεν έλειπαν.


Τον Νοέμβριο του 2005 το τολμηρό αυτό εγχείρημα μπήκε στην αρένα της προσπάθειας για επιτυχία και η εβδομαδιαία εφημερίδα - ένα όνειρο ζωής - κυκλοφόρησε με τον όνομα «Agrenda». Τα πρώτα μηνύματα ήταν θετικά και μετά τα πρώτα φύλλα η αισιοδοξία ήταν διάχυτη. Σήμερα, η επιτυχία είναι αδιαμφισβήτητη. Η Agrenda έχει εξελιχθεί σε πυρήνα διαμόρφωσης της κοινής γνώμης, με πολυάριθμο και διαμορφωμένο αναγνωστικό κοινό που αντιπροσωπεύει το πιο δυναμικό κομμάτι της ελληνικής γεωργίας.


Παράλληλα, όλα αυτά τα χρόνια εμμένουμε στην προσπάθεια μας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας ενημέρωσης και των υπηρεσιών μας. Αναπτύσσουμε νέες ενότητες, νέες τεχνολογίες, νέες εκδόσεις. Διαρκής ανανέωση, με γνώμονα πάντα την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των ολοένα και αυξανόμενων αναγκών του αναγνωστικού μας κοινού.