Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε την χρήση των cookies. Διαβάστε περισσότερα για τα cookies εδώ.
ΑΠΟΔΟΧΗ
BACK TO
TOP

Branding

gyhj6t

Το πρώτο Unconference Αγρο-επιχειρηματικότητας διοργάνωσε το Orange Grove, την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου, μέσω διαδικτύου. Στο πλαίσιο της πρωτότυπης αυτής συνάντησης εκπροσώπων του αγροτικού τομέα, το Orange Grove ανακοίνωσε το ανασχεδιασμένο πρόγραμμα αγρο-επιχειρηματικής εκπαίδευσης για καινοτόμους παραγωγούς και startups, που θα υλοποιήσει το επόμενο διάστημα.

eurobank_16

Οι προοπτικές ανάκαμψης του τουρισμού σε Ελλάδα & Κύπρο και οι μεγάλες προκλήσεις, με τις οποίες θα βρεθεί αντιμέτωπος ο κλάδος σε ένα, διαφοροποιημένο, νέο περιβάλλον μετά την πανδημία, αναλύθηκαν την Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021, σε διαδικτυακή συζήτηση που διοργάνωσε η Διοίκηση της Eurobank με θέμα «Εκτιμήσεις & Παγκόσμιες Τάσεις στον Τουρισμό – Focus σε Ελλάδα και Κύπρο».

tuv_austria_2

Ο οργανισμός πισοποιήσεων και επιθεωρήσεων TÜV AUSTRIA Hellas, ολοκλήρωσε με επιτυχία τη διαδικασία πιστοποίησης της INTRASOFT International, συμπεριλαμβάνοντας τα γραφεία της στο Λουξεμβούργο, Βέλγιο, Ελλάδα και Ρουμανία, επιβεβαιώνοντας ότι η κορυφαία εταιρεία Πληροφορικής, εφαρμόζει τις απαιτήσεις πολλαπλών συστημάτων διαχείρισης.

Photo_Η_Μυλοι_Λουλη_και_η_Kenfood_στην_25η_Διεθνη_Τροφιμων_και_Ποτων_Gulfood_2

Η Μύλοι Λούλη και η Kenfood συμμετείχαν, για έκτη συνεχή χρονιά, με τεράστια επιτυχία στη Διεθνή Έκθεση Gulfood 2021 στο Ντουμπάι, η οποία διήρκησε από τις 21 έως 25 Φεβρουαρίου, όπου παρουσίασαν τα προϊόντα τους και τις καινοτομίες πίσω από αυτά.

Συναντηση-στην-Ινδικη-πρεσβεια-3

Στο κέντρο της συζήτησης των εκπροσώπων της UPL Hellas με τον πρέσβη της Ινδίας τέθηκε το ενδιαφέρον της εταιρείας αλλά και των παραγωγών να διευρυνθεί το δίκτυο εξαγωγών των ελληνικών αγροτικών προϊόντων και στην αγορά της Ινδίας.

nea-georgia_2

O οργανισμός «Νέα Γεωργία Νέα Γενιά» διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά από κοινού με το ReGeneration, το μεγαλύτερο πρόγραμμα εκπαίδευσης και απασχόλησης για νέους πτυχιούχους στην Ελλάδα, μία καινοτόμο «ακαδημία» που παρέχει σε νέους επιστήμονες έως 29 ετών τα κατάλληλα εφόδια και την απαραίτητη δικτύωση για να εργαστούν στον κλάδο της βιομηχανίας τροφίμων.

science_based_targets

Με τη συμμετοχή της στην πρωτοβουλία «Science Based Targets», η Lidl Ελλάς δεσμεύεται να καθορίσει και να υλοποιήσει συγκεκριμένους, επιστημονικά τεκμηριωμένους κλιματικούς στόχους, καθώς και να προωθήσει αποτελεσματικά μέτρα για την προστασία του κλίματος.

53942347_401

Ως μέρος του οράματος της εταιρείας «Υγεία & Τροφή για όλους», η Bayer εγκαινιάζει την πρωτοβουλία «Nutrient Gap» η οποία αποσκοπεί στην καταπολέμηση του υποσιτισμού εξασφαλίζοντας σε υποβαθμισμένες κοινότητες πρόσβαση σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Στόχος του προγράμματος είναι έως το 2030 να προσεγγίσει ενεργά 50 εκατομμύρια άτομα ετησίως σε υποβαθμισμένες κοινότητες σε συνεργασία με σημαντικές για το χώρο μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ) με έμφαση στην παρέμβαση, την εκπαίδευση και την υποστήριξη.

graviera_najou

Ένα καινοτόμο ερευνητικό πρόγραμμα που αφορά την πιστοποίηση της αυθεντικότητας και της γεωγραφικής προέλευσης της παραδοσιακής Γραβιέρας Νάξου Π.Ο.Π. ακολουθώντας το αποτύπωμα της «Μητέρας Φύσης: Νερό-Γη-Αέρας» στο τελικό προϊόν με στόχο την ισχυροποίηση της μοναδικότητας του εν λόγω ΠΟΠ προϊόντος και αντίστοιχα την θέση του παραγωγού, υλοποιεί η ΕΑΣ Νάξου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία