BACK TO
TOP
Business

Βραβεύτηκαν οι πρωτοπόροι της παραγωγής στα «Made in Greece»

Την τιμητική τους είχαν παραγωγικές επιχειρήσεις στην τελετή απονομής βραβείων «Made in Greece».

Βραβεύτηκαν οι πρωτοπόροι της παραγωγής στα «Made in Greece»

0
0
Οι πρωταγωνιστές της ελληνικής παραγωγής επιβραβεύθηκαν με τα βραβεία «Made in Grecce», που θεσπίστηκαν φέτος από την Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ, στη γιορτή της ελληνικής παραγωγής, στην οποία απηύθυνε χαιρετισμό  ο Υπουργός Α.Α.Τ. Αθανάσιος Τσαυτάρης

Συγκεκριμένα, στην τελετή, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Χίλτον στην Αθήνα, αναδείχθηκαν 7 μεγάλοι νικητές, ένας για κάθε κατηγορία βραβείου (από τις 122 υποψηφιότητες που είχαν υποβληθεί από 85 επιχειρήσεις, οργανισμούς και συνεταιρισμούς). Επίσης, δόθηκαν έπαινοι στις επικρατέστερες υποψηφιότητες και τιμητικές διακρίσεις στις αξιόλογες υποψηφιότητες κάθε κατηγορίας.

Ειδικότερα, οι εταιρείες που βραβεύτηκαν είναι:

Βραβείο Αγροτικής Αριστείας: ΚΤΗΜΑ ΒΑΣΙΛΑΚ
Έπαινοι: ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ Α.Ε., ΕΥ.ΓΕ ΠΙΣΤΙΟΛΑΣ ΑΒΕΕ – AGRIN
Βραβείο Επώνυμου Ελληνικού Προϊόντος: Αττική Μελισσοκομική Εταιρεί
Έπαινοι: Ι. Μπουτάρης και Υιός Ονοποιητική Α.Ε., Ποτοποιεία Πλωμαρίου Ισίδωρος Αρβανίτης Α.Ε
Βραβείο Καινοτόμου Προϊόντος: Γιώτης Α.Ε
Έπαινοι: APIVITA ΑΕΒΕ, KLEEMANN ΕΛΛΑΣ Α.Ε

Βραβείο Εξαγωγικής Αριστείας: Συστήματα SUNLIGHT ΑΕΒΕ
Έπαινοι: KLEEMANN ΕΛΛΑΣ Α.Ε., ΦΑΡΜΑΤΕΝ ΑΕβΕ

Βραβείο Βιομηχανικής Αριστείας: Συστήματα SUNLIGHT ΑΕΒΕ
Έπαινοι: ΚΡΙ ΚΡΙ Α.Ε., ΑΦΟΙ ΓΙΑΝΝΙΔΗ Α.Ε. – VITE

Βραβείο Τεχνολογικής Αριστείας: SingularLogic A.E
Έπαινοι: ΣΙΔΕΝΟΡ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΧΑΛΥΒΑ Α.Ε., ERMA FIRST ESK ENGINEERING SOLUTIONS S. A

Βραβείο Επιχειρηματικής Αριστείας: ΦΑΡΜΑΤΕΝ ΑΒΕ
Έπαινοι: ΑΘΗΝΑΙΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ Α.Ε., ΔΕΛΤΑ ΤΡΟΦΙΜΑ Α.Ε

Επίσης, απονεμήθηκε το βραβείο «Δίολκος» στον Γιάννη Τσεκλένη, σχεδιαστή μόδας και εσωτερικών χώρων για τη πολύχρονη επιτυχημένη επαγγελματική του πορεία

Όπως δήλωσε στο Agronews, ο Γιώργος Αυλωνίτης, πρόεδρος της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, «με αυτόν το θεσμό προσπαθούμε να επιβραβεύσουμε τις επιχειρήσεις που δίνουν έμφαση στην καινοτομία, στην εξωστρέφεια, στην ποιότητα, πετυχαίνουν υψηλές αποδόσεις και έτσι προσφέρουν προστιθέμενη αξία στην εθνική μας οικονομία». Όπως προσθέτει, «οι επιχειρήσεις αυτές και οι μιμητές τους θα είναι αυτές που θα μας βγάλουν από το οικονομικό τέλμα, στο οποίο βρισκόμαστε». Σύμφωνα με τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Αθανάσιο Τσαυτάρη, «είναι περιττό να τονιστεί η σημασία που έχει η εξωστρέφεια, η ενίσχυση των εξαγωγών, η εισαγωγή συναλλάγματος σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία». Όπως τόνισε, από τα 10 κορυφαία προϊόντα που εξάγει σήμερα ο τόπος μας, τα 5 πρώτα είναι αγροτικά, ενώ στην 11η και στη 13η θέση βρίσκονται πάλι αγροτικά προϊόντα, το βαμβάκι και ο ελληνικός καπνός. Σύμφωνα με τον Υπουργό, «αν αξιοποιήσουμε τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα, μπορεί ο πρωτογενής τομέας, μαζί με τη μεταποίηση να γίνουν πυλώνες ανάπτυξης του τόπου και να τον βοηθήσουν να βγει από τη δύσκολη συγκυρία».

Την ίδια άποψη υποστήριξε και ο Χρήστος Γκώντιας, αντιπρόεδρος του ΑΣΟΠ Αγ. Αθανασίου. Όπως επισήμανε στο Agronews,  «θα πρέπει πρώτα να ανορθωθεί ο πρωτογενής τομέας για την ανόρθωση της εθνικής οικονομίας γιατί χωρίς αυτόν δεν μπορεί να πάει μπροστά η χώρα». Παρομοίως, όπως δήλωσε στο Agronews o κ. Αυλωνίτης, «ο πρωτογενής τομέας είναι ένας τομέας, που θα πρέπει η χώρα μας να δώσει ιδιαίτερη έμφαση για να βγούμε από τη δυσμενή οικονομική κατάσταση, στην οποία βρισκόμαστε».

Όπως τόνισε ο Υφυπουργός Ανταγωνιστικότητας Θ. Σκορδάς, «πρέπει  να γίνουμε χώρα παραγωγής για να γίνουμε πωλητές, καθώς ξεχάσαμε να είμαστε πωλητές και γίναμε αγοραστές».

Όσον αφορά τη συμμετοχή, όπως υπογράμμισαν οι διοργανωτές, ξεπέρασε την αναμενόμενη, ενώ η διοργάνωση και η αξιολόγηση χαρακτηρίστηκαν άψογες. Όπως τόνισε στο Agronews ο Μανώλης Βασιλάκης, ο οποίος πήρε το πρώτο βραβείο στην κατηγορία «Αγροτικής Αριστείας», «η διοργάνωση και η αξιολόγηση ήταν από τις πιο άψογες που έχω δει μέχρι τώρα»

Σκοπός των διοργανωτών, όπως είπε στο Agronews ο Γιώργος Μπάλτας, πρόεδρος του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, «είναι να καθιερωθεί ο θεσμός, να επαναλαμβάνεται και να αναδεικνύει τις επιχειρήσεις που παράγουν είτε στον αγροτικό είτε στο βιομηχανικό τομέα».

Η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ ιδρύθηκε το 1998 με σκοπό την προαγωγή της επιστήμης του Μάρκετινγκ συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της χώρας.

Οι χρυσοί χορηγοί των βραβείων ήταν οι εταιρείες: Μαρινόπουλος, Χρυσός Οδηγός, Genesis Pharma, Ideal Standard, ενώ οι αργυροί χορηγοί είναι η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος και η Chiquita Ελλάς. Χορηγοί είναι επίσης ο ΔΕΣΦΑ και ο ΟΤΕ, ενώ τα βραβεία υποστηρίζουν η ΔΕΠΑ και η AUDI.

Στο κομμάτι της επικοινωνίας οι κύριοι χορηγοί ήταν: η εφημερίδα Agrenda και η διαδικτυακή ηλεκτρονική πύλη AgroNews, η εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ο τηλεοπτικός και ραδιοφωνικός σταθμός ΣΚΑΪ, ο εκδοτικός οργανισμός DIRECTION με τα περιοδικά adbusiness, Retail BUSINESS και Food&Drink, η ιστοσελίδα advertising.gr, καθώς και το περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing.

Χορηγός Δημοσιότητας ήταν η εταιρεία επικοινωνίας MSCOMM και υποστηρικτές των βραβείων: η Ελληνική Εταιρεία Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ (ΕΙΜ), ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος (ΣΒΒΕ), ο Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), η Συμμαχία για την Ελλάδα, η ICAP GROUP και οι Industry Disruptors – Game Changers (ID-GC)
Χορηγοί της εκδήλωσης απονομής των βραβείων ήταν οι εταιρείες Γραφοτυπική, Τετράμυθος και Σάμινθος

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία