BACK TO
TOP
Παρουσιάσεις

Επεκτείνεται σε αροτραίες καλλιέργειες το πρόγραμμα συνεργασίας της Bayer

Την πρωτοβουλία της για συνεργασία στην αλυσίδα τροφίμων, Food Chain Partnership, παρουσίασε η Bayer στην έκθεση Fruit Logistica, που έχει ως σκοπό να συνδέσει τους συνεργάτες σε όλη την αλυσίδα αξίας προωθώντας την ασφάλεια, την ποιότητα, την προσιτή αξία, τη διαφάνεια και τη βιωσιμότητα από το σπόρο στο ράφι.

Επεκτείνεται σε αροτραίες καλλιέργειες το πρόγραμμα συνεργασίας της Bayer

3
0

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Bayer Ελλάς συμμετείχε στη Fruit Logistica με επικεφαλής το διευθυντή του τμήματος Marketing του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας, κύριο Μανώλη Παναγιωτόπουλο. Η ελληνική παρουσία  απαρτίστηκε από συνεργάτες του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας στην Ελλάδα καθώς και στελέχη της εταιρείας και επισφραγίστηκε από εποικοδομητικές συναντήσεις στα πλαίσια της ανάπτυξης συνεργασιών στην αλυσίδα τροφίμων.

Η Bayer δεν περιορίστηκε στο διάλογο για το Food Chain Partnership, αλλά επίσης απηύθυνε σημαντικά θέματα, όπως η υγεία των μελισσών με ειδικούς από την ομάδα του Bee Care, που ήταν επίσης παρόντες στο περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση. Επιπλέον, η εταιρία παρουσίασε αρκετά νέα παραδείγματα συνεργασιών, δίνοντας έμφαση στην ευρεία ποικιλομορφία των ειδών συνεργασίας στα πλαίσια της πρωτοβουλίας του Food Chain Partnership, με αυτά να κυμαίνονται από τα αγγουράκια στην Ινδία, τις μαύρες σταφίδες στην Πολωνία και το μαρούλι στη Γερμανία μέχρι τα επιτραπέζια σταφύλια στη Νότια Αφρική.

Επιπρόσθετα, η Bayer παρουσίασε τη συλλογική της προσέγγιση για την αειφόρο γεωργία στο Εκθεσιακό της Forum. Σε μία σειρά συζητήσεων ειδικών με εξωτερικούς συνεργάτες όπως η Coca Cola, η UNIVEG, η Global G.A.P. και ο Γάλλος ιδιοκτήτης της πρότυπης φάρμας -Bayer ForwardFarm Chateau Lamothe, η εταιρία απηύθυνε τις σημαντικότερες τάσεις και προκλήσεις.

Αναλυτικά το δελτίο τύπου της εταιρείας έχει ως εξής:

Η Bayer έχει δεσμευτεί να προσφέρει βιώσιμες λύσεις για τη γεωργία έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις προκλήσεις του σήμερα και να συμβάλει στην επίτευξη των στόχων των Ηνωμένων Εθνών για Αειφόρο Ανάπτυξη. Στη φετινή  Fruit Logistica που πραγματοποιήθηκε στο Βερολίνο από τις 3 μέχρι τις 5 Φεβρουαρίου, η εταιρία παρουσίασε την πρωτοβουλία της για συνεργασία στην Αλυσίδα Τροφίμων -Food Chain Partnership- που συνδέει τους συνεργάτες σε όλη την αλυσίδα αξίας προωθώντας την ασφάλεια, την ποιότητα, την προσιτή αξία, τη διαφάνεια και πάνω από όλα τη βιωσιμότητα από το σπόρο στο ράφι.

«Στην Bayer το Food Chain Partnership αποτελεί παράδειγμα της δέσμευσής μας,  για αειφόρο γεωργία, ασφαλή τρόφιμα, και επάρκεια της τροφής», είπε ο Mathias Kremer, μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer, υπεύθυνος Στρατηγικής Καλλιεργειών και Διαχείρισης Χαρτοφυλακίου. «Στον εντέκατο χρόνο της, η πρωτοβουλία αυτή συνεχίζει να δημιουργεί συνεργασίες κατά μήκος της αλυσίδας αξίας τροφίμων και παρέχει οφέλη όχι μόνο για τους συνεργάτες του Food Chain αλλά κυρίως και για τον καταναλωτή».

Ξεπερνώντας τις παγκόσμιες προκλήσεις με βιώσιμες λύσεις

Για την Bayer η αειφορία αποτελεί ένα ολοκληρωμένο κομμάτι της εμπορικής στρατηγικής της εταιρίας κατά μήκος ολόκληρης της αλυσίδας αξίας από τους παραγωγούς και τους μεταποιητές μέχρι τους εμπόρους και τα καταστήματα λιανικής. «Έχουμε ως στόχο να ξεπεράσουμε προκλήσεις, όπως η ανάπτυξη του πληθυσμού, δουλεύοντας μαζί σε ολοκληρωμένες λύσεις σύμφωνα με τις αρχές της βιώσιμης γεωργίας», είπε ο κύριος Kremer. «Αυτός είναι ο λόγος που εστιάζουμε στη βελτίωση της αποδοτικότητας των πόρων στη γεωργία και προσφέρουμε εκπαιδεύσεις για Υπεύθυνη Διαχείριση και ορθή και ασφαλή χρήση έτσι ώστε να ελαχιστοποιήσουμε πιθανές επιπτώσεις για τους ανθρώπους και το περιβάλλον».

Η Bayer δεν περιορίστηκε στο διάλογο για το Food Chain Partnership, αλλά επίσης απηύθυνε σημαντικά θέματα, όπως η υγεία των μελισσών με ειδικούς από την   ομάδα του Bee Care, που ήταν επίσης παρόντες στο περίπτερο της εταιρείας στην έκθεση. Επιπλέον, η εταιρία παρουσίασε αρκετά νέα  παραδείγματα συνεργασιών  δίνοντας έμφαση στην ευρεία ποικιλομορφία των ειδών συνεργασίας στα πλαίσια της πρωτοβουλίας του Food Chain Partnership,  με αυτά να  κυμαίνονται από τα αγγουράκια στην Ινδία, τις μαύρες σταφίδες στην Πολωνία και το μαρούλι στη Γερμανία μέχρι  τα επιτραπέζια σταφύλια στη Νότια Αφρική. Ένα εντυπωσιακό παράδειγμα είναι η συνεργασία με παραγωγό μπανάνας στη Δομινικανή Δημοκρατία που εργάζεται σύμφωνα τις αρχές της βιολογικής γεωργίας. «Αυτή η συνεργασία επιδεικνύει  το ευρύ χαρτοφυλάκιο μας σε ολοκληρωμένες λύσεις για τις καλλιέργειες, και έτσι αντικατοπτρίζει την ολιστική προσέγγιση της Bayer στην αειφόρο γεωργία», είπε η  Silke Friebe, Επικεφαλής του Food Chain Management. «Προσφέρουμε στο συνεργάτη ένα υψηλής ποιότητας χαρτοφυλάκιο με προϊόντα φυτοπροστασίας φυσικής προέλευσης που υποστηρίζονται από εκπαιδευτικά μέτρα, πειραματικά αγροτεμάχια και ένα πρόγραμμα υπεύθυνης διαχείρισης των φυτοπροστατευτικών προϊόντων», εξήγησε η κυρία Friebe. «Ο συνεργάτης μας επωφελείται από ένα μειωμένο αριθμό εφαρμογών των προϊόντων, με ξεκάθαρη εστίαση σε εναλλακτικές λύσεις στην καταπολέμηση της μυκοσφαιρέλλα (black sigatoka), μία σοβαρή ασθένεια που απειλεί τις καλλιέργειες μπανάνας».

Επιπρόσθετα, η Bayer παρουσίασε τη συλλογική της προσέγγιση για την αειφόρο γεωργία στο Εκθεσιακό της Forum. Σε μία σειρά συζητήσεων ειδικών με εξωτερικούς συνεργάτες όπως η Coca Cola, η UNIVEG, η Global G.A.P. και ο Γάλλος ιδιοκτήτης της πρότυπης φάρμας -Bayer ForwardFarm Chateau Lamothe, η εταιρία απηύθυνε τις σημαντικότερες τάσεις και προκλήσεις. Οι συμμετέχοντες τόνισαν πως η  Bayer εργάζεται προς την εύρεση λύσεων παρουσιάζοντας πρωτοβουλίες όπως το Bayer ForwardFarming, το εργαλείο πιστοποίησης της Bayer  BayG.a.p., καθώς επίσης και προσπάθειες της εταιρίας να αναπτύξει ψηφιακές λύσεις, αλλά και λύσεις στην καταπολέμηση του πρασινίσματος των εσπεριδοειδών (citrus greening). Πέρα από αυτό, η κεντρική ομιλία του Καθηγητή Δρ Fred Brouns, – Health Food Innovation, Πανεπιστήμιο του Maastricht, επισήμανε τις διάφορες προκλήσεις και ανάγκες στην παραγωγή τροφής και το πως όλα είναι αλληλένδετα: «Αν θέλουμε να παράγουμε περισσότερη τροφή και την ίδια στιγμή να χρησιμοποιούμε λιγότερους πόρους, έχουμε ανάγκη από συντονισμένες βελτιώσεις», τόνισε ο Δρ Brouns.

«Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το σκεπτικό μας περί αειφορίας κατά τη διάρκεια της  Fruit Logistica έδειξε για μία ακόμη φορά, ότι το Food Chain Partnership της Βayer είναι ένα ταξίδι συνεχούς βελτίωσης», είπε η κυρία Friebe. «Γι’ αυτό, επιπρόσθετα σε έναν αριθμό προγραμμάτων συνεργασίας  σε φρούτα και λαχανικά, η πρωτοβουλία του Food Chain Partnership επεκτείνεται τώρα και σε αροτραίες καλλιέργειες όπως η ελαιοκράμβη, τα σιτηρά και το ρύζι».

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, η Bayer Ελλάς συμμετείχε στη Fruit Logistica με επικεφαλής το διευθυντή του τμήματος Marketing του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας, κύριο Μανώλη Παναγιωτόπουλο. Η ελληνική παρουσία  απαρτίστηκε από συνεργάτες του Τομέα Επιστήμης Γεωργίας στην Ελλάδα καθώς και στελέχη της εταιρείας και επισφραγίστηκε από εποικοδομητικές συναντήσεις στα πλαίσια της ανάπτυξης συνεργασιών στην αλυσίδα τροφίμων.  

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία