BACK TO
TOP
Profi

Αλλάζει κινητήρα στα 6R η John Deere

Μην ανησυχείτε, εσείς οι θαυµαστές της John Deere, διότι τα τρακτέρ σας θα συνεχίσουν να έχουν τα γνωστά πράσινα και κίτρινα χρώµατά τους. Η µοναδική διαφορά είναι ότι συµµορφώνονται µε το Stage IV ενώ τα 6R µε µακρύ µεταξόνιο όπως και τα 7310R χρησιµοποιούν και AdBlue. Αυτό είναι όλο; Όχι ακριβώς. Συνεχίστε την ανάγνωση για να ανακαλύψετε ολόκληρη τη λίστα των ενηµερώσεων

Αλλάζει κινητήρα στα 6R η John Deere

0
0

Για το 2015, η John Deere ενηµερώνει τα µεγαλύτερα 6R, ώστε να συµβαδίζουν µε το πρότυπο Stage IV. Ανάµεσα στις αλλαγές είναι η αύξηση της ισχύος κατά 5 ίππους, πράγµα που σηµαίνει αλλαγή στον αριθµό-όνοµα των µοντέλων 6175R, 6195R και 6215R. Το Intelligent Power Management αυξήθηκε από 30 στους 40 ίππους για λειτουργία του pto πάνω από 1,5 χ.α.ώ. ή 15 χ.α.ώ. για πορεία.  Στο 6195R αυτό σηµαίνει µέγιστη απόδοση 179kW/243 ίππους µε ενίσχυση (97/68EC). Και τα τρία µοντέλα µένουν µε τον κινητήρα έξι κυλίνδρων PowerTech 6,8 λίτρων µε εξωτερικό EGR και, όπως µε τις µονάδες Stage IIIB, έχει DOC και DPF. Το τελευταίο αναφέρεται ότι δεν χρειάζεται ποτέ σέρβις και λειτουργεί για 15.000 ώρες ανάλογα µε το φόρτο εργασία του τρακτέρ. Στο κάτω µέρος της πιο µεγάλης κολόνας εξάτµισης βρίσκεται ο καταλύτης SCR.Τo ντεπόζιτο είναι 405 λίτρα για να χωρέσει και το ντεπόζιτο AdBlue, το οποίο έχει χωρητικότητα 20 λίτρα. Η John Deere λέει ότι το 6R θα πρέπει να χρησιµοποιεί µόνο το 1-3% του AdBlue.

Περισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 7 Μαρτίου μαζί με την Agrend


Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία