Κορυφαίος προμηθευτής της γερμανικής αγοράς, η Ιταλία είδε τις εξαγωγές της να συρρικνώνονται το 2014, με κύκλο εργασιών € 971.000.000 (-4% σε σύγκριση με το 2013). Η μείωση ήταν εντονότερη στο χύμα, μια μείωση της τάξης του 29% (146 εκατομμύρια ευρώ). Η Γερμανία εν τούτοις παραμένει ο πρώτος προορισμός των ιταλικών χύμα οίνων (37% σε αξία). Η Γερμανία είναι επίσης η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τους ιταλικούς ήσυχους οίνους (με € 742 εκατομμύρια, 3,5%) και τρίτη για τους αφρώδεις οίνους (€ 83.000.000, -9%).
Για τα ισπανικά κρασιά, είναι η δεύτερη καταναλωτική αγορά σε όγκο (3,65 εκατομμύρια εκατόλιτρα, + 21%) και πρώτη σε αξία (με € 371.000.000, -9%). Και παρά την αισθητή πτώση, η Γερμανία παραμένει η μεγαλύτερη εξαγωγική αγορά για τα ισπανικά αφρώδη (€ 72.000.000 -23%). Όσο για τα γαλλικά κρασιά, η Γερμανία είναι η τρίτη σε αξία (769.300.000 ευρώ, 8,4%).
Πάντα σε αξία, η Γερμανία εξακολουθεί να επιταχύνει σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι πίσω όμως από τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά προηγείται του Καναδά και της Ιαπωνίας. Όσον αφορά την κατανάλωση, η Γερμανία κατατάσσεται επίσης στην τρίτη θέση, πίσω από τις Ηνωμένες Πολιτείες (ηγέτης από το 2013) και τη Γαλλία. Επίσης παραγωγός χώρα, η Γερμανία είδε τις εξαγωγές της σε πτώση το 2014, τόσο σε όγκο όσο και σε αξία (-3.6 και -4.7% αντίστοιχα).