Στόχος της καμπάνιας είναι να σταματήσει την μείωση της κατανάλωσης αρνίσιου κρέατος, η οποία φτάνει το 25% από το 2000, με την ενημέρωση για την σημασία της ευρωπαϊκής παραγωγής αρνίσιου κρέατος και της χρήσης του.
Συγκεκριμένα, στοχεύει στην ηλικιακή ομάδα 25-45, και θα περιλαμβάνει επικοινωνία μέσω διαδικτύου, συνεργασία με δημοσιογράφους και bloggers, καθώς και εμπορεύματα και κίνητρα για τους χασάπηδες, και έντυπη διαφήμιση. Η ανακοίνωση για την χρηματοδότηση πραγματοποιήθηκε κατά την διάρκεια της έκθεσης τροφίμων SIAL στο Παρίσι.
Πηγή: globalmeatnews.com