Συγχρόνως, το 56% των ερωτηθέντων Βρετανών καταναλωτών πιστεύει ότι θα πρέπει να προσπαθήσουν περισσότερο οι λιανοπωλητές να μειώσουν την ποσότητα του φαγητού που πετάγεται. Επιπλέον, ήδη 28% των ερωτηθέντων ανησυχούν για την ποσότητα φρούτων και λαχανικών που πετάνε στο ίδιο τους το σπίτι. Το περασμένο καλοκαίρι, αυτές οι ανησυχίες οδήγησαν τη γαλλική αλυσίδα σουπερμάρκετ Intermarché να αφιερώσει ένα ειδικό χώρο προς πώληση φρούτων και λαχανικών με παράξενα σχήματα (τα αποκαλούμενα συχνά και ως «άσχημα» οπωροκηπευτικά) δελεάζοντας τον καταναλωτή με 30% έκπτωση σε αυτά και ήδη αυτή η κίνηση είχε ανταπόκριση
Στην ίδια έρευνα της Mintel σημειώθηκε ότι περίπου οι μισοί (46%) από τους συνήθεις αγοραστές οπωροκηπευτικών προσπαθούν να καταναλώνουν 5 μερίδες την ημέρα, όπως υποδεικνύουν οι διατροφολόγοι. Το ποσοστό κατανάλωσης αυξάνεται (57%) σε καταναλωτές ηλικίας 25-34 ετών, ενώ παρατηρείται μείωση (40%) σε ηλικίες άνω των 65 ετών
Τέλος, πάνω από τα 2/3 των καταναλωτών επιθυμούν να αναγράφεται στις συσκευασίες η θρεπτική σύσταση και τα ωφέλημα συστατικά των φρούτων και λαχανικών
(Πηγή: greenmed.eu
Στην ίδια έρευνα της Mintel σημειώθηκε ότι περίπου οι μισοί (46%) από τους συνήθεις αγοραστές οπωροκηπευτικών προσπαθούν να καταναλώνουν 5 μερίδες την ημέρα, όπως υποδεικνύουν οι διατροφολόγοι. Το ποσοστό κατανάλωσης αυξάνεται (57%) σε καταναλωτές ηλικίας 25-34 ετών, ενώ παρατηρείται μείωση (40%) σε ηλικίες άνω των 65 ετών
Τέλος, πάνω από τα 2/3 των καταναλωτών επιθυμούν να αναγράφεται στις συσκευασίες η θρεπτική σύσταση και τα ωφέλημα συστατικά των φρούτων και λαχανικών
(Πηγή: greenmed.eu