Ειδικότερα, ο Τζέιμι Όλιβερ απευθύνει κάλεσμα σε όλον τον κόσμο ώστε να υπογράψουν τη λίστα που θα πιέσει τις κυβερνήσεις παγκοσμίως να δεσμευτούν ότι θα διδάσκουν τα παιδιά στα σχολεία πως να καλλιεργούν και να μαγειρεύουν υγιεινά τρόφιμα. Ζητά ακόμη από τους ισχυρούς G20 να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να βελτιωθεί η διατροφική κατάσταση
Το σκεπτικό του Όλιβερ είναι απλό: Να δημιουργήσει ένα ισχυρό κίνημα που θα εκπαιδεύει κάθε παιδί γύρω από τη διατροφή, εμπνέοντας τις οικογένειες να μαγειρέψουν ξανά και δίνοντας έναυσμα σε όλους τους ανθρώπους να καταπολεμήσουν την παχυσαρκία
Σύμφωνα με μελέτες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) το φαινόμενο της παχυσαρκίας διπλασιάζεται συνεχώς από το 1980 παγκοσμίως, με αποτέλεσμα 42 εκατ. παιδιά κάτω των 5 ετών να είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα το 2013 και ένα στα τρία παιδιά παχύσαρκα ή υπέρβαρα στις ΗΠΑ.
Η παχυσαρκία κινδυνεύει να εξελιχθεί σε επιδημία, σημειώνουν οι ειδικοί. Παράλληλα όμως αυξάνονται οι πρωτοβουλίες ενημέρωσης και καταπολέμησης του φαινομένου, καθώς και η παρότρυνση για υγιεινή διατροφή. Ο εμπορικός οργανισμός (PMA), σε συνεργασία με την παιδική εκπομπή Sesame Street, ξεκίνησε πέρσι μια καμπάνια με τίτλο «τρώγοντας εξυπνότερα», ενθαρρύνοντας τα παιδιά να τρώνε περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Την καμπάνια θα προωθήσουν επίσης διασημότητες από το χώρο του σινεμά, του αθλητισμού και της μουσικής.
(Πηγή: freshfruitportal.com)
Το σκεπτικό του Όλιβερ είναι απλό: Να δημιουργήσει ένα ισχυρό κίνημα που θα εκπαιδεύει κάθε παιδί γύρω από τη διατροφή, εμπνέοντας τις οικογένειες να μαγειρέψουν ξανά και δίνοντας έναυσμα σε όλους τους ανθρώπους να καταπολεμήσουν την παχυσαρκία
Σύμφωνα με μελέτες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) το φαινόμενο της παχυσαρκίας διπλασιάζεται συνεχώς από το 1980 παγκοσμίως, με αποτέλεσμα 42 εκατ. παιδιά κάτω των 5 ετών να είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα το 2013 και ένα στα τρία παιδιά παχύσαρκα ή υπέρβαρα στις ΗΠΑ.
Η παχυσαρκία κινδυνεύει να εξελιχθεί σε επιδημία, σημειώνουν οι ειδικοί. Παράλληλα όμως αυξάνονται οι πρωτοβουλίες ενημέρωσης και καταπολέμησης του φαινομένου, καθώς και η παρότρυνση για υγιεινή διατροφή. Ο εμπορικός οργανισμός (PMA), σε συνεργασία με την παιδική εκπομπή Sesame Street, ξεκίνησε πέρσι μια καμπάνια με τίτλο «τρώγοντας εξυπνότερα», ενθαρρύνοντας τα παιδιά να τρώνε περισσότερα φρούτα και λαχανικά. Την καμπάνια θα προωθήσουν επίσης διασημότητες από το χώρο του σινεμά, του αθλητισμού και της μουσικής.
(Πηγή: freshfruitportal.com)