BACK TO
TOP
Πολιτικές

Άνοιγμα σε Αφρική, Ασία και καινοτομίες για το μήλο τα μηνύματα της Interpoma 2016

Με το συνέδριο το «Μήλο στον Κόσμο» άνοιξε τις πόρτες της η φετινή εμπορική έκθεση Interpoma, η οποία πραγματοποιείται το διάστημα από 24-26 Νοεμβρίου 2016 στο Εκθεσιακό Κέντρο του Μπολτζάνο της Ιταλίας. Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για τη μόνη έκθεση εξολοκλήρου αφιερωμένη στην παραγωγή, αποθήκευση και εμπορία των μήλων.

Άνοιγμα σε Αφρική, Ασία και καινοτομίες για το μήλο τα μηνύματα της Interpoma 2016

2
0
Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου και της τελετής έναρξης της Interpoma 2016, το μέλος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Χέμπερτ Ντόρφμαν έκανε αναφορά στην ευρωπαϊκή αγροτική πολιτική και στην ανάγκη εξισορρόπησης των τάσεων της αγοράς με την ανάγκη για αειφόρο γεωργία

«Ενώ η εισαγωγή μειώνεται, η εξαγωγή από την ΕΕ αυξάνεται χρόνο με το χρόνο για το μήλο», ανέφερε ο Ντόρφμαν, ενώ τόνισε ότι οι μελλοντικές αγορές με αυξανόμενους καταναλωτές είναι η Αφρική και η Νότια Ασία και σημείωσε ότι η ΕΕ ολοκληρώνει εμπορικές συμφωνίες με Καναδά, Βιετνάμ, τις Χώρες του Κόλπου, την Ινδονησία και τη Βόρεια Αφρική. 



Βραβεία καινοτομίαςΤο πρώτο βραβείο καινοτομίας στα πλαίσια του Interpoma Innovation Camp απέσπασε η ομάδα Repple. Ήταν η καλύτερη ιδέα σε όρους σύλληψης, ανάπτυξης, παρουσίασης και το επιχειρηματικότητας: η ομάδα Repple εργάστηκε για την πιθανότητα εξαγωγής λαδιού από σπόρους μήλου, που θα είναι χρήσιμο στον τομέα των καλλυντικών και φαρμακευτικών προϊόντων. Πρόκειται για μια καινοτομία που μπορεί να γίνει πράξη στην αγορά και με πολύ υψηλές δυνατότητες κέρδους. Σε σύγκριση με άλλα ήδη υπάρχοντα συστήματα εξαγωγής, αυτή η οργανική διαδικασία που βρήκαν δημιουργεί ένα υψηλής ποιότητας λάδι από τους σπόρους μήλου.

«Είναι φανταστικό το γεγονός ότι λάβαμε αυτό το βραβείο. Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενη που το project μας μπορεί να είναι χρήσιμο στο Νότιο Τιρόλο και σε ολόκληρη την παραγωγική αλυσίδα από τους αγρότες που παράγουν την πρώτη ύλη ως αυτούς που επεξεργάζονται το προϊόν και τώρα μπορούν να αξιοποιήσουν αυτά τα μέρη που διαφορετικά θα πετιόντουσαν αλλά και τη βιομηχανία διατροφικών σκευασμάτων», σημειώσε η Ντέμπορα Ντεκόρσι από το Κέντρο Ερευνών Laimburg.    



Τη δεύτερη θέση έλαβε η ιδέα της Smart Orchard που κατατέθηκε από μια διεθνή ομάδα, η οποία συμπεριέλαβε τη Γαλλία, τη Σερβία, τη Νιγηρία και την Ιταλία. Το project αφορά την τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία μιας εφαρμογής με ισχυρό αντίκτυπο στην υγεία και το περιβάλλον, η οποία συνδέεται με την ανάλυση δεδομένων που προέρχονται από αισθητήρες που αναλύουν τα θρεπτικά συστατικά των φυτών, από μετεωρολογικούς σταθμούς και από ψηφιακούς μετρητές και μετρητές ροής. Αυτές οι αναλύσεις θα επιτρέψουν στους τελικούς χρήστες να έχουν τις σωστές πληροφορίες στο σωστό χρόνο, ώστε να μειώνουν την κατανάλωση νερού και λιπασμάτων, να αυξάνουν το μέγεθος του καρπού και να παρακολουθούν τις καιρικές συνθήκες και ως εκ τούτου να κάνουν καλύτερη διαχείριση των διαφόρων σταδίων στη διαδικασία της καλλιέργειας


Η τρίτη ιδέα που βραβεύτηκε ήταν μια εμπορική καμπάνια υπό τον τίτλο «εντοπίστε το μήλο σας» ("track your apple"), η οποία στοχεύει στη μεταφορά της αξίας του μήλου και της τεχνογνωσίας στον καταναλωτή ώστετ να γίνει πιο εμπορικό σε επίπεδο μάρκετινγκ. Αυτή η εφαρμογή απευθύνεται για την ψυχαγωγία των καταναλωτών οι οποίοι, μέσω ενός κωδικού που διατίθεται στο μήλο που αγοράζουν, μπορεί να κερδίσουν online βραβεία, αλλά και να έχουν πρόσβαση σε ενημερωτικό υλικό για διάφορους τύπους μήλων σχετικά με την παραγωγή τους, καθώς και για τις διαφορετικές ποικιλίες, τις ιδιότητες και τις ποιότητες που υπάρχουν. Η εφαρμογή συμβάλλει στην αύξηση της ευαισθητοποίησης του κοινού σχετικά με την ποιότητα του προϊόντος και βοηθά στο να διατηρηθούν υψηλότερες οι τιμές των προϊόντων για τους παραγωγούς

Ακολουθούν ορισμένες φωτογραφίες από την Interpoma 2016:











Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία