BACK TO
TOP
Ελαιώνες και Αμπελώνες

Όταν ένα αμπελοτόπι γίνεται παγκόσμιο brand

Αφιέρωμα σ' ένα αμπελοτόπι που έγινε παγκόσμια μπράντα στο περιοδικό Wine Trails Ιουνίου που κυκλοφορεί μαζί με την Agrenda το Σάββατο 24 Ιουνίου.

Όταν ένα αμπελοτόπι γίνεται παγκόσμιο brand

4
0
Ίσως κάποιοι τη γνωρίζουν σαν μία ποικιλία της Ιταλίας, ίσως κάποιοι δεν την έχουν ακούσει ποτέ. Παρόλα αυτά η Bonarda, που έχει ταξιδέψει πολύ στο χώρο και το χρόνο, σήμερα έρχεται από τη μακρινή Αργεντινή. Εκεί ψαγμένοι οινοποιοί, όπως ο Alejandro Vigil, περπατώντας στα γοητευτικά μονοπάτια της ετοιμάζουν το μεγάλο ταξίδι της στον κόσμο. Στο παγκόσμιο οινικό στερέωμα, εκεί όπου περιπτώσεις όπως του πολυμήχανου Andy Beckstoffer από τη Napa Valley, δείχνουν πώς ένας ποιοτικός αμπελώνας, ακόμη και χωρίς ιστορικά διαπιστευτήρια, γίνεται premium μπράντα
 
Την ίδια ώρα, στην ελληνική πραγματικότητα η συζήτηση για την πιστοποίηση του πολλαπλασιαστικού υλικού της αμπέλου φουντώνει ενώ μια ανάσα από την έναρξη του τρύγου το Wine Trails, που κυκλοφορεί το Σάββατο 24 Ιουνίου μαζί με την Agrenda, καταγράφει τον παλμό όλων των αμπελοοινικών περιοχών. Αυτά μαζί με ένα ταξίδι στα άδυτα του εργοστασίου παραγωγής φελλού της πορτογαλλικής Amorim, όλες τις θεσμικές εξελίξεις αλλά και ένα πλήρες πανόραμα της ελληνικής και διεθνούς οινικής επικαιρότητας
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία