Η κίνηση αυτή θα βοηθούσε την οικογένεια Ανιέλι να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο στη Ferrari, καθώς η ολλανδική νομοθεσία δίνει περισσότερα δικαιώματα ψήφου σε όσους διακρατούν τις μετοχές μιας εταιρείας σε μακροπρόθεσμη βάση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ξ ίδια λύση επιλέχθηκε πέρυσι κατά τη συγχώνευση της Fiat με την Chrysler αλλά και για τη δημιουργία της CNH Industrial NV, που είναι η πρώην εταιρεία κατασκευής φορτηγών της Fiat. Ο Μαρτσιόνε ανέφερε ότι δεν θεωρεί πως μια τέτοια κίνηση θα έβλαπτε την ιταλική κληρονομιά της Ferrari που εδρεύει στο Μαρανέλο.
Το να λειτουργούμε μέσω μια ολλανδικής εταιρείας συμμετοχών «θα είναι ευκολότερο καθώς θα είναι η τρίτη φορά που κάνουμε κάτι τέτοιο» είπε στη Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου στη Γενεύης ο Μαρτσιόνε, ο οποίος είναι επίσης διευθύνων σύμβουλος της Fiat Chrysler. Ο ίδιος υποσχέθηκε ότι «η Ferrari SpA θα παραμείνει ιταλική, θα πληρώνει φόρους στην Ιταλία και κάθε αυτοκίνητο θα κατασκευάζεται στην Ιταλία»