Οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,9%, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών για αύξηση 2%
Οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις της Unilever από τις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν 6,1% στο α΄ τρίμηνο, χαμηλότερα από την αύξηση 8,3% που ανακοινώθηκε πριν από ένα χρόνο
Στις αναπτυγμένες αγορές, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,5%, σε μια επιδείνωση από την πτώση 0,3% που σημειώθηκε πριν από ένα χρόνο
Οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις της Unilever από τις αναδυόμενες αγορές αυξήθηκαν 6,1% στο α΄ τρίμηνο, χαμηλότερα από την αύξηση 8,3% που ανακοινώθηκε πριν από ένα χρόνο
Στις αναπτυγμένες αγορές, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 1,5%, σε μια επιδείνωση από την πτώση 0,3% που σημειώθηκε πριν από ένα χρόνο