Βέβαια παρότι πρόκειται για µια υπηρεσία που προορίζεται κυρίως για πελάτες υψηλού εισοδήµατος, η Αldi θα ξεκινήσει το πιλοτικό πρόγραµµα παραδόσεων των προϊόντων στο σπίτι στις 31 Αυγούστου από το Λος Άντζελες, την Ατλάντα και το Ντάλας, µε την προοπτική µελλοντικής επέκτασης και σε άλλες πόλεις.
Η γερµανική εταιρεία δεν προσφέρει στους καταναλωτές την επιλογή να ψωνίζουν διαδικτυακά και η συνεργασία είναι ένας τρόπος να ελέγξει την ζήτηση για παραγγελίες µέσω διαδικτύου, δήλωσε ο αντιπρόεδρος Σκοτ Πάττον στο Reuters. «Η παραγγελία ειδών παντοπωλείου µέσω διαδικτύου είναι ένα σχετικό µικρό κοµµάτι της αγοράς αλλά συνεχίζει να αυξάνεται» σηµείωσε ο Πάττον υπογραµµίζοντας ότι «η Aldi ακολουθεί τον ψηφιακό κόσµο και το ηλεκτρονικό εµπόριο όπως όλοι όσοι βρίσκονται στη δουλειά»
«Γνωρίζουµε ότι οι πελάτες αναζητούν νέους τρόπους εξοικονόµησης χρόνου και χρηµάτων. Το Instacart παρέχει εύκολη πρόσβαση στις χαµηλές τιµές µας µε το πάτηµα ενός κουµπιού», δήλωσε ο CEO της Aldi, Tζέισον Χαρτ. Μάλιστα, µια έκθεση του Food Marketing Institute και της Nielsen τον Ιανουάριο υπολόγισε ότι οι δαπάνες για διαδικτυακές παραγγελίες φρούτων και λαχανικών την περίοδο 2016-2025 θα αυξηθούν από το 4,3% των συνολικών πωλήσεων τροφίµων και αναψυκτικών στις ΗΠΑ στο 20% ή πάνω από 100 δισ. δολαρίων.
Η κίνηση της Aldi γίνεται σε µια στιγµή που έχει ξεσπάσει «πόλεµος τιµών» ανάµεσα στις µεγάλες αλυσίδες σούπερµαρκετ. Η Lidl έχει αρχίσει να ανοίγει καταστήµατα στις ΗΠΑ και η Amazon ανακοίνωσε ότι θα εξαγοράσει την Whole Food Markets
Η γερµανική εταιρεία δεν προσφέρει στους καταναλωτές την επιλογή να ψωνίζουν διαδικτυακά και η συνεργασία είναι ένας τρόπος να ελέγξει την ζήτηση για παραγγελίες µέσω διαδικτύου, δήλωσε ο αντιπρόεδρος Σκοτ Πάττον στο Reuters. «Η παραγγελία ειδών παντοπωλείου µέσω διαδικτύου είναι ένα σχετικό µικρό κοµµάτι της αγοράς αλλά συνεχίζει να αυξάνεται» σηµείωσε ο Πάττον υπογραµµίζοντας ότι «η Aldi ακολουθεί τον ψηφιακό κόσµο και το ηλεκτρονικό εµπόριο όπως όλοι όσοι βρίσκονται στη δουλειά»
«Γνωρίζουµε ότι οι πελάτες αναζητούν νέους τρόπους εξοικονόµησης χρόνου και χρηµάτων. Το Instacart παρέχει εύκολη πρόσβαση στις χαµηλές τιµές µας µε το πάτηµα ενός κουµπιού», δήλωσε ο CEO της Aldi, Tζέισον Χαρτ. Μάλιστα, µια έκθεση του Food Marketing Institute και της Nielsen τον Ιανουάριο υπολόγισε ότι οι δαπάνες για διαδικτυακές παραγγελίες φρούτων και λαχανικών την περίοδο 2016-2025 θα αυξηθούν από το 4,3% των συνολικών πωλήσεων τροφίµων και αναψυκτικών στις ΗΠΑ στο 20% ή πάνω από 100 δισ. δολαρίων.
Η κίνηση της Aldi γίνεται σε µια στιγµή που έχει ξεσπάσει «πόλεµος τιµών» ανάµεσα στις µεγάλες αλυσίδες σούπερµαρκετ. Η Lidl έχει αρχίσει να ανοίγει καταστήµατα στις ΗΠΑ και η Amazon ανακοίνωσε ότι θα εξαγοράσει την Whole Food Markets