BACK TO
TOP
Δρώμενα

Σε ποιες ζώνες αλκοόλ χωρίζεται η Ευρώπη και τι πίνουν οι Μillennials;

Οι Ισπανοί, παραδοσιακοί οινοποιοί, λέγεται ότι πίνουν κρασί και οι Άγγλοι, εξαίρετοι ζυθοποιοί, πολλή µπύρα. Ανταποκρίνεται, όµως, το παραπάνω στερεότυπο στην πραγµατικότητα; Έρευνα του Παγκόσµιου Οργανισµού Υγείας αποτυπώνει πόσο κρασί και πόσο µπύρα ή άλλα αλκοολούχα ποτά πίνουν οι πολίτες 40χωρών.

Σε ποιες ζώνες αλκοόλ χωρίζεται η Ευρώπη και τι πίνουν οι Μillennials;

1
0
Σε ό,τι αφορά την Ευρώπη σχηµατικά θα µπορούσε να πει κανείς ότι είναι χωρισµένη σε τρεις ζώνες: του κρασιού, της µπύρας και των άλλων αλκοολούχων ποτών.  Η ζώνη του κρασιού εκτείνεται ως επί το πλείστον τη Νότια Ευρώπη, περιλαµβάνοντας την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Γαλλία και την Πορτογαλία αλλά όχι την Ισπανία που εντάσσεται στη ζώνη της µπύρας

Έκπληξη από την αντίθετη πλευρά αποτελεί η Μεγάλη Βρετανία η οποία εντάσσεται στη ζώνη του κρασιού. Βορειότερη χώρα της ζώνης του κρασιού είναι η Σουηδία, η µοναδική στη σκανδιναβική χερσόνησο που ανήκει στη ζώνη της µπύρας. 

Στη ζώνη της µπύρας ανήκουν οι περισσότερες χώρες της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης µε την εξαίρεση της Σλοβακίας, όπου κυριαρχεί η κατανάλωση αλκοολούχων µε µεγάλη περιεκτικότητα οινοπνεύµατος. Στην κατηγορία αυτή εντάσσονται η Ρωσία και οι πρώην σοβιετικές ∆ηµοκρατίες µε την εξαίρεση των χωρών της Βαλτικής (Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία) οι οποίες καταναλώνουν αναφανδόν µπίρα.
Oι Μillennials προτιµούν το κρασί λέει η Goldman
Η Goldman Sachs υποβαθµίζει τα αποθέµατα µπύρας καθώς  οι  νεαροί πότες  καταναλώνουν λιγότερο αλκοόλ από τις προηγούµενες γενιές, ενώ ταυτόχρονα οι Μillennials (γεννηµένοι τις δεκαετίες 80’ ή 90’) προτιµούν περισσότερο το κρασί και τα οινοπνευµατώδη ποτά

Αναλυτικότερα, η διεθνής τράπεζα επενδύσεων υποβάθµισε την Boston Beer Company και την Constellation Brands λόγω των υποτονικών πωλήσεων µπύρας και των µεταβολών στις δηµογραφικές προτιµήσεις. Τη ∆ευτέρα 31 Ιουλίου οι µετοχές της Boston Beer µειώθηκαν κατά 5%, ενώ οι µετοχές της Constellation υποχώρησαν σχεδόν κατά 1%
Επιπλέον, τα στοιχεία της Nielsen έδειξαν ότι η διείσδυση µπύρας στις Ηνωµένες Πολιτείες είναι 25% το χρόνο το 2017 έναντι 26% το 2016. Από την άλλη η διείσδυση του κρασιού και των οινοπνευµατωδών ποτών παρέµεινε σταθερή στο 23% και 14% αντίστοιχα

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία