BACK TO
TOP
Παρουσιάσεις

Tervigo το νέο καινοτόμο νηματωδοκτόνο της Syngenta για τα κηπευτικά θερμοκηπίου

Ένα νέο ισχυρό όπλο κατά των νηματωδών παρουσίασε την περασμένη Παρασκευή η Syngenta κατά τη διάρκεια συνάντησης με συνεργάτες - γεωπόνους του δικτύου από περιοχές με ιδιαίτερη αναφορά στα κηπευτικά και τις θερμοκηπιακές καλλιέργειες.

Tervigo το νέο καινοτόμο νηματωδοκτόνο  της Syngenta για τα κηπευτικά θερμοκηπίου

2
0

Πρόκειται για το Tervigo 020SC, ένα προϊόν που σχεδιάστηκε να υπερέχει σε αποτελεσματικότητα έναντι των νηματωδών, σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκηπιακών καλλιεργειών, με έγκριση χρήσης στη ντομάτα, πιπεριά, αγγούρι, μελιτζάνα,  κολοκύθι, πεπόνι, καρπούζι και στα φρέσκα φασολάκια. 

Η ειδική σύνθεση του Tervigo 020SC εμποδίζει την αδρανοποίηση του προϊόντος στο έδαφος, προσφέρει μεγάλη ευελιξία στο χρόνο χρήσης (μηδέν μέρες αναμονή για συγκομιδή) και μεγάλη διάρκεια δράσης, ενώ το καινοτόμο του φορμουλάρισμα το κάνει να διαφέρει από τα υπάρχοντα σκευάσματα, καθώς:

- Στις συνιστώμενες δόσεις δεν  προκαλεί στρεσαρίσματα και τοξικότητες

- Λόγω της προστασίας της ρίζας από τις προσβολές των νηματωδών έχει θετική επίδραση στην παραγωγή.

Η εν λόγω συνάντηση αποτέλεσε αφορμή για μια γενικότερη συζήτηση πάνω στις τρέχουσες εξελίξεις, με τον Γιώργο Ποντίκα, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Syngenta Hellas, να προβλέπει βελτίωση των μακροοικονομικών συνθηκών και επιστροφή στην οδό της ανάπτυξης. Όπως τόνισε, το νέο περιβάλλον αφήνει περιθώρια για νέες προσεγγίσεις και στον τομέα της πρωτογενούς παραγωγής, ο οποίος επέδειξε αξιοσημείωτη αντοχή αυτά τα χρόνια. Η σταθερή παρουσία στις μεγάλες αγορές, υπογράμμισε, απαιτεί ωστόσο παραγωγή προϊόντων ταυτότητας, σταθερή ποιότητα και σωστό κόστος.


Σύμφωνα με τον κ. Ποντίκα, οι συγχωνεύσεις στο επίπεδο των μεγάλων πολυεθνικών του κλάδου των εισροών αφήνουν περιθώρια για περισσότερη έρευνα, η οποία λειτουργεί προς όφελος των καλλιεργητών, ενώ αξιοσημείωτη είναι και η επικέντρωση δυνάμεων της Syngenta στον τομέα των σπόρων, καθώς, όπως είπε, ο σπόρος δεν αντιγράφεται και είναι το παν στη βελτίωση των αποδόσεων.

Ειδικότερα στη δομή και οργάνωση της Syngenta Hellas, η οποία με 200 εργαζόμενους έχει την ευθύνη παρουσίας της εταιρείας σε 8 χώρες, αναφέρθηκε ο Διευθυντής Marketing Κώστας Οικονομίδης. Ο ίδιος μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το εργοστάσιο των Οινοφύτων, βάση, όπως είπε, της εταιρείας για το οποίο έχουν πραγματοποιηθεί στη διάρκεια της κρίσης, επενδύσεις 2 εκατ. ευρώ και μέσω αυτού δόθηκε η δυνατότητα αναβάθμισης του ρόλου της Syngenta Hellas από κέντρο των Βαλκανίων σε κέντρο ολόκληρης της Νότιας Ζώνης.      

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία