BACK TO
TOP
Αγορά Προϊόντων

Οδηγός η αυξημένη κατανάλωση Ασίας, Αφρικής και Λ. Αμερικής για τα γαλακτοκομικά

Η Ασία, η Αφρική και η Λατινική Αμερική θα καταναλώνουν ένα συνεχώς αυξανόμενο ποσοστό των υγρών γαλακτοκομικών προϊόντων, σύμφωνα με την Tetra Pak.

Νέο διατροφικό σκάνδαλο στα Βαλκάνια

1
0
«Η πρόκληση των καιρών βρίσκεται στην θρέψη του παγκόσμιου πληθυσμού που γίνεται ολοένα και πιο απαιτητική», δήλωσε ο πρόεδρος της Tetra Pak, Ντένις Γιόνσον, σε παρουσίαση για την Καινοτομία στην Επεξεργασία ΚΑΙ Συσκευασία Τροφίμων. Με 9 δις ανθρώπους ως το 2050, τα βιώσιμα τροφικά συστήματα βρίσκονται στην κορυφή της ατζέντας όλων, και ο γαλακτοκομικός τομέας θα διαδραματίσει ρόλο ζωτικής σημασίας

«Οφείλουμε να παρέχουμε διαφοροποιημένα γαλακτοκομικά προϊόντα. Δεν πρόκειται μόνο για την γεύση αλλά για όλο το πακέτο: εμφάνιση, ευκολία χρήσης, κατά πόσο ταιριάζει στον τρόπο ζωής των ανθρώπων και πως τους κάνει να αισθάνονται», είπε

Η διαφοροποίηση των προϊόντων, η μείωση του κόστους του συστήματος των εργασιών, οι περιβαλλοντικές απαιτήσεις και η εξασφάλιση της επισιτιστικής ασφάλειας είναι απαραίτητα για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές απαιτούν μάρκες με συστατικά που αναγνωρίζουν και κατανοούν.

Η παγκόσμια ζήτηση για γαλακτοκομικά θα αυξηθεί σημαντικά εξαιτίας της οικονομικής ανάπτυξης, της αστικοποίησης, της αύξησης του εισοδήματος και της επέκτασης της μεσαίας τάξης στις αναπτυσσόμενες αγορές, σύμφωνα με τον Γιόνσον.

«Η παγκόσμια κατανάλωση γαλακτοκομικών θα αυξηθεί κατά 36% έως το 2024 και κατά 212 δις λίτρα, στα 223 δις λίτρα, μέχρι το 2016. Οι οικογένειες θέλουν γάλα στην καθημερινή τους διατροφή», υποστηρίζει ο Γιόνσον
Η αύξηση της ζήτησης για γαλακτοκομικά θα τροφοδοτηθεί κυρίως  από τα αναδυόμενα κράτη στην Αφρική, την Κίνα και την Ινδία. Παράλληλα, η ανάπτυξη αυτή επιφέρει αύξηση της αστικοποίησης.

«Ο πληθυσμός της Νιγηρίας αναμένεται να αυξηθεί κατά 20εκατ. ανθρώπους μέχρι το 2018, παρέχοντας μεγάλη δυναμική για την ανάπτυξη της αγοράς. Η Μέση Ανατολή επίσης αποτελεί μεγάλη ευκαιρία. Η ζήτηση για γάλα θα αυξηθεί κατά 52% μόνο στην Σαουδική Αραβία μέχρι το 2024».

Τα προϊόντα πρέπει να ανταποκρίνονται σε συγκεκριμένες ανάγκες και να έχουν πλεονεκτήματα, όπως η βελτίωση της υγείας των κοκάλων, να ξεχωρίζουν εμφανισιακά και να ταιριάζουν στον πολυάσχολο τρόπο ζωής των καταναλωτών, σύμφωνα με τον Γιόνσον

(Πηγή: www.foodproductiondaily.com)
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία