BACK TO
TOP
Εταιρικά Νέα

Στα 7,4 δις οι πωλήσεις του ομίλου Syngenta το α’ τρίμηνο 2024

Ο Όμιλος Syngenta ανακοίνωσε στις 29 Απριλίου τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2024. Οι πωλήσεις για το πρώτο τρίμηνο του 2024 ανήλθαν σε 7,4 δισ. δολάρια, μειωμένες κατά 1,8 δισ. δολάρια ή 20% σε σύγκριση με το ισχυρό πρώτο τρίμηνο του 2023. Το EBITDA του πρώτου τριμήνου 2024 μειώθηκε κατά 34% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και διαμορφώθηκε σε 1,2 δισ. δολάρια.

webimage-7066118D-8060-4BA4-81DED9B48B017F57

20
0

Οι πωλήσεις κατά το πρώτο τρίμηνο του 2024 συνέχισαν να επηρεάζονται από την απομάκρυνση των αποθεμάτων από τα κανάλια του κλάδου στον τομέα της Προστασίας Φυτικής Παραγωγής, καθώς οι διανομείς και οι λιανοπωλητές μείωσαν περαιτέρω τα αποθέματα, ανταποκρινόμενοι στην πίεση για μείωση του κεφαλαίου κίνησης στο περιβάλλον υψηλότερων επιτοκίων.

Δεδομένου του τρέχοντος περιβάλλοντος της αγοράς, ο Όμιλος παρέμεινε επικεντρωμένος σε μέτρα βελτίωσης της λειτουργικής αποδοτικότητας και παραγωγικότητας για να αντισταθμίσει τους χαμηλότερους όγκους και τιμές. Το περιθώριο EBITDA για τον Όμιλο διαμορφώθηκε σε 16,7% έναντι 20,2% το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Ο τομέας Crop Protection της Syngenta, που αποτελεί το 40% περίπου των πωλήσεων του Ομίλου Syngenta, σημείωσε πτώση εν μέσω μιας δύσκολης περιόδου για την αγορά φυτοπροστασίας.

Η ADAMA κατέγραψε επίσης ένα ασθενέστερο πρώτο τρίμηνο σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2023 σε ένα δύσκολο περιβάλλον για τους προμηθευτές δραστικών συστατικών μετά την κατοχύρωση πατέντας, με την επιχειρηματική ύφεση στην Ασία-Ειρηνικό (εκτός Κίνας) και την Ευρώπη να επηρεάζει σημαντικά τη σύγκριση.

Η Syngenta Seeds συνολικά ήταν κατά 8% χαμηλότερη σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, αλλά παρουσίασε ισχυρή ανάπτυξη στους σπόρους λαχανικών, στα λουλούδια και στην Κίνα.

Ο Όμιλος Syngenta στην Κίνα σημείωσε μείωση πωλήσεων κατά 18% σε σχέση με το περσινό πρώτο τρίμηνο-ρεκόρ. Ο τομέας των σπόρων διατήρησε την ανάπτυξή του και ο τομέας των επώνυμων σκευασμάτων φυτοπροστασίας παρουσίασε περαιτέρω ανάπτυξη χάρη στα προϊόντα που λανσαρίστηκαν πρόσφατα. Η μείωση των πωλήσεων αντισταθμίστηκε εν μέρει από ένα καλύτερο επιχειρηματικό μείγμα και από τη μείωση του κόστους.

Περισσότερες πληροφορίες για τα Οικονομικά Αποτελέσματα του ομίλου Syngenta είναι διαθέσιμες εδώ

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία