BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Ακόμα σκέφτονται τα ελληνικά ροδάκινα στη Μόσχα

Οι Ρώσοι ακόμα σκέφτονται ακόμα τα ελληνικά ροδάκινα όπως φάνηκε από την εντυπωσιακή παρουσία του προϊόντος στη Διεθνή Έκθεση Τροφίμων «World Food Moscow 2014». Το περίπτερο «Think Peach», στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης ροδάκινου σε τρίτες χώρες (Ρωσία, Ουκρανία, Νορβηγία)» κέντρισε το ενδιαφέρον εκατοντάδων εμπορικών επισκεπτών της έκθεσης.

Ακόμα σκέφτονται τα ελληνικά ροδάκινα στη Μόσχα

2
0
Το πρόγραμμα είναι τριετούς διάρκειας, με την ΑΕΣ ΑΛΜΜΕ ΑΕ να αποτελεί τον επικεφαλής εταίρο της Ένωσης Νομικών Προσώπων που απαρτίζεται από τους: ΑΕΣ ΑΛΜΜΕ ΑΕ, ΑΣ ΑΜΜΟΥ «ΑΛΙΑΚΜΩΝ», ΑΣ ΜΕΣΗΣ, ΑΣ ΜΕΛΙΚΗΣ, ΑΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ, ΑΣΟΠ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ, ΑΣΕΠΟΠ ΝΑΟΥΣΑΣ και ΑΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ «Η ΔΗΜΗΤΡΑ»

Παράλληλα, η ειδική εκδήλωση – press conference – που διοργανώθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Μόσχας ξεπέρασε κάθε προσδοκία, αφού σε αυτή συμμετείχαν περισσότεροι από πενήντα ρώσοι δημοσιογράφοι και παράγοντες της αγοράς. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο εμπορικός ακόλουθος της Ελληνικής Πρεσβείας στη Μόσχα κος Ηλίας Θανασάς, ενώ τον γενικό συντονισμό είχε ο γνωστός ειδησεογραφικός ανταποκριτής κος Θανάσης Αυγερινός. Παρουσιάστηκε η παραγωγική δυναμική των συνεταιρισμών που μετέχουν στο πρόγραμμα και οι εξαγωγικές τους δυνατότητες, όμως το ενδιαφέρον εστιάστηκε στις συνέπειες του ρωσικού εμπάργκο.


Και από τις δύο πλευρές, ελληνική και ρωσική, εκφράστηκε η επιθυμία να επανέλθει η ομαλότητα στις εμπορικές συναλλαγές και, όπως πολύ εύστοχα ευχήθηκε ο κος Θανασάς, «στην επόμενη έκθεση να είμαστε πάλι εδώ, αλλά να έχουμε μαζί και τα προϊόντα μας»

Στο τέλος της εκδήλωσης προβλήθηκε δεκάλεπτο ρεπορτάζ που μεταδόθηκε στο ρωσικό τηλεοπτικό δίκτυο Russia24, το οποίο αριθμεί δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές. Ένα ρεπορτάζ αποτέλεσμα της πρόσφατης φιλοξενίας Ρώσων δημοσιογράφων στην Ελλάδα, κατά τη διάρκεια της οποίας ξεναγήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία, γνώρισαν από κοντά τη διαδικασία παραγωγής – τυποποίησης - μεταποίησης του ελληνικού ροδάκινου, και διαφήμισαν το προϊόν μας στη ρωσική αγορά  με ένα εξαιρετικό αφιέρωμα.

Δείτε εδώ το αφιέρωμα: www.youtube.com/watch?v=fdZejUtU66E
Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι την οργάνωση και εποπτεία όλων των παραπάνω ενεργειών είχε η εταιρεία NOVACERT που ως εκτελεστικός οργανισμός του προγράμματος αξιοποίησε με τον καλύτερο τρόπο τις δράσεις προώθησης πετυχαίνοντας μια ολοκληρωμένη εικόνα για την προβολή και προώθηση του Ροδάκινου στη Ρωσία.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία