Στο περίπτερο που στήθηκε στη «World Food Moscow 2014» οι ρώσοι καταναλωτές και εμπορικοί επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και να γευτούν κορυφαίες μαγειρικές συνταγές με βασικό συστατικό το ρύζι
Αν και οι εξαγωγές νωπού προϊόντος προς τη ρωσική αγορά βρίσκονται υπό περιορισμό, δεν ισχύει το ίδιο για τα έτοιμα γεύματα ρυζιού. Το κοινό της έκθεσης δοκίμασε πεντανόστιμες ελληνικές συνταγές με βάσει το ρύζι που η βιομηχανία AGRINO, ως επικεφαλής εταίρος παράγει και διακινεί παγκοσμίως, χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη ρύζι ελλήνων παραγωγών. Μοναδικές γεύσεις που ενθουσίασαν όσους τις δοκίμασαν, αλλά κυρίως κέντρισαν το ενδιαφέρον των μεγάλων ρωσικών αλυσίδων τροφίμων
Τα παραπάνω προϊόντα ρυζιού έχουν σαν χώρα στόχο τη Ρωσία μέσω του προγράμματος “Agreeno” που δίνει έμφαση στην γευστική και ποιοτική ανωτερότητα του προϊόντος. Έτσι πραγματοποιήθηκε το πρώτο ταξίδι του ευρωπαϊκού ρυζιού από την Ελλάδα στη Ρωσία και έπεται συνέχεια
Εκτελεστικός οργανισμός του προγράμματος είναι η εταιρεία NOVACERT η οποία οργάνωσε την εκθεσιακή συμμετοχή της “Agreeno”, προβάλλοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα υπό προώθηση προϊόντα και έθεσε τις βάσεις για μελλοντικές εμπορικές συνεργασίες
Αν και οι εξαγωγές νωπού προϊόντος προς τη ρωσική αγορά βρίσκονται υπό περιορισμό, δεν ισχύει το ίδιο για τα έτοιμα γεύματα ρυζιού. Το κοινό της έκθεσης δοκίμασε πεντανόστιμες ελληνικές συνταγές με βάσει το ρύζι που η βιομηχανία AGRINO, ως επικεφαλής εταίρος παράγει και διακινεί παγκοσμίως, χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη ρύζι ελλήνων παραγωγών. Μοναδικές γεύσεις που ενθουσίασαν όσους τις δοκίμασαν, αλλά κυρίως κέντρισαν το ενδιαφέρον των μεγάλων ρωσικών αλυσίδων τροφίμων
Τα παραπάνω προϊόντα ρυζιού έχουν σαν χώρα στόχο τη Ρωσία μέσω του προγράμματος “Agreeno” που δίνει έμφαση στην γευστική και ποιοτική ανωτερότητα του προϊόντος. Έτσι πραγματοποιήθηκε το πρώτο ταξίδι του ευρωπαϊκού ρυζιού από την Ελλάδα στη Ρωσία και έπεται συνέχεια
Εκτελεστικός οργανισμός του προγράμματος είναι η εταιρεία NOVACERT η οποία οργάνωσε την εκθεσιακή συμμετοχή της “Agreeno”, προβάλλοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα υπό προώθηση προϊόντα και έθεσε τις βάσεις για μελλοντικές εμπορικές συνεργασίες