BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Mονόδρομος η υλοποίηση του brand name ΚΡΗΤΗ

Μονόδρομος θεωρείται η διακίνηση των οπωροκηπευτικών της Κρήτη ς σε συσκευασία.

Mονόδρομος η υλοποίηση του brand name ΚΡΗΤΗ

1
0

Μάλιστα, όπως αποφάσισαν οι επικεφαλής των αγροτικών οργανώσεων σε σύσκεψη στην περιφέρεια Κρήτης, συγχρόνως κινούνται και οι διαδικασίες για  πιστοποίηση των προϊόντων με το brand name ΚΡΗΤΗ.

Πιο αναλυτικά, η διακίνηση  και η εμπορία των οπωροκηπευτικών προϊόντων της Κρήτης και οι επιπτώσεις από το εμπάργκο στη Ρωσία, ήταν το θέμα συνάντησης που πραγματοποιήθηκε στην περιφέρεια Κρήτης με την συμμετοχή της θεματικής Αντιπεριφερειάρχη Κρήτης Θεανώς Βρένζου, του Περιφερειακού Συμβούλου Νίκου Δασκαλάκη, (εντεταλμένου για ζητήματα αγροτικής πολιτικής), εκπροσώπων των οργανώσεων παραγώγων, αγροτικών συλλόγων και συνεταιρισμών οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο τομέα των νωπών οπωροκηπευτικών.

Στη συνάντηση έγινε εκτενής  αναφορά των προβλημάτων διακίνησης και εμπορίας των προϊόντων και δόθηκε έμφαση στην τήρηση των απαιτούμενων κανόνων προστασίας δημόσιας υγείας και της διασφάλισης  των Κρητικών προϊόντων. Παράλληλα τονίστηκε από όλους η αναγκαιότητα όπως τα οπωροκηπευτικά να διακινούνται συσκευασμένα τόσο στην Ελληνική όσο και στην διεθνή αγορά. Επίσης επισημάνθηκε η αναγκαιότητα της πιστοποίησης των Κρητικών προϊόντων με το Brand Name CRETE καθώς αποτελεί μονόδρομο για την προστασία και την προστιθέμενη αξία τους.



Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία