BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Από τα πατατάκια στα ντοματάκια υπαγορεύει η νέα τάση στα τρόφιμα

Λιγότερες ντοµάτες καταναλώνουν στη Βόρεια Ευρώπη αλλά πιο ακριβές καθώς οι γρήγοροι ρυθµοί ζωής απαιτούν ευκολία και ευελιξία σύμφωνα με τους ειδικούς που συυμμετείχαν Ευρωπαϊκό Φόρουµ για το προϊόν που πραγματοποιήθηκε από την 1 έως τις 2 Ιουνίου.

Από τα πατατάκια στα ντοματάκια υπαγορεύει η νέα τάση στα τρόφιμα

1
0
Περισσότεροι από 150 ειδικοί για την ντοµάτα βρέθηκαν στο Ντίσελντορφ της Γερµανίας όπου και πραγµατοποιήθηκε το Ευρωπαϊκό Φόρουµ για το προϊόν από 1 - 2 Ιουνίου που διοργάνωσαν η εταιρεία Agrarmarkt Informations-Gesellschaft και το περιοδικό Fruchthandel µε σκοπό να συζητήσουν τις εξελίξεις και τις προκλήσεις για τον κλάδο. Το θέµα που κέντρισε το ενδιαφέρον των παραβρισκόµενων ήταν η αυξηµένη ζήτηση για σνακ ντοµάτας, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Agrenda

 Επιπλέον, την ώρα που για παράδειγµα στην Ολλανδία οι καταναλωτές αγοράζουν λιγότερες ντοµάτες το ποσό που ξοδεύουν έχει αυξηθεί. Υπεύθυνο γι’ αυτή την κατάσταση είναι το σνακ ντοµάτα, σύµφωνα µε στοιχεία από τους Sonja Illert (AMI) και Helmut Hübsch (GFK Panel Services). Αυτή η τάση είναι πιο εµφανής στη Βόρεια Ευρώπη

Ξεπερασµένα σαν συσκευασία τα σέικερ και τα πλαστικά κλωβάκια
Ωστόσο, πέραν από το υψηλό τους κόστος στη λιανική αγορά τα σνακ ντοµάτας έχουν να αντιµετωπίσουν ακόµη µια πρόκληση. Ο λόγος η συσκευασία τους. Τα πλαστικά καλαθάκια ή τα σέικερ δεν θεωρούνται πλέον τόσο ελκυστικά, µιας και οι καταναλωτές αναπτύσσουν ολοένα και περισσότερο περιβαλλοντικές ευαισθησίες και για το λόγο αυτό δεν επιθυµούν πλαστικές συσκευασίες. «Αναζητάµε άλλες επιλογές. Στο µυαλό µας έχουµε ότι ο κόσµος θέλει να βλέπει το προϊόν. Ακόµη δεν έχουµε  βρει εναλλακτικές και δεν θα εµφανιστούν ξαφνικά σε άµεσο χρονικό διάστηµα», ανέφερε στο Φόρουµ ο Μαρκ Φον Άρεντονκ από την εταιρεία Greenco. Παρόλα αυτά, η εταιρεία εισήγαγε ένα κουβαδάκι µε περίπου 1 κιλό σνακ-ντοµάτες και η ζήτηση για την ώρα φαίνεται καλή
Έµφαση στην ποιότητα κατά τους χειµερινούς µήνες
Κατά τη διάρκεια του Φόρουµ ντοµάτας στη Γερµανία, έγινε ιδιαίτερη αναφορά και στην ποιότητα µε τους παραγωγούς από τις χώρες της Βόρειας Ευρώπης να θέλουν να κάνουν τη διαφορά για τις ντοµάτες που παράγουν ιδίως τους χειµερινούς µήνες. Τόσο ο Φίλιπ Φοντέιν από την BelOrta  και ο Γκερτ Φον Στράλεν από την Red Star Trading της Βρετανίας σηµείωσαν ότι η χειµερινή παραγωγή δεν µπορεί να συγκριθεί µε την προσφορά από τις µεσογειακές χώρες.
Απόλυτοι κυρίαρχοι οι Ολλανδοί εξαγωγείς στην Ευρώπη
Για άλλη µια φορά φάνηκε έντονα η πρωτοκαθεδρία των Ολλανδών εξαγωγέων ντοµάτας στη γερµανική αγορά. Μάλιστα, κατάφεραν να αυξήσουν τόσο τον όγκο όσο και την αξία των εξαγωγών τους προς τη Γερµανία, επενδύοντας στον κλάδο, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ της έγκριτης ιστοσελίδας Freshplaza
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία