BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Οι φιστικοπαραγωγοί Μώλου στην έκθεση Prodexpo 2012

Δυναμικό «παρών» έδωσε και στη μεγάλη χειμερινή Διεθνή Έκθεση Τροφίμων και Ποτών Prodexpo 2012 της Μόσχας, ο Αγροτικός Συνεταιρισμός Φιστικοπαραγωγών Μώλου Φθιώτιδας.

Οι φιστικοπαραγωγοί Μώλου στην έκθεση Prodexpo 2012

7
0
Συγκεκριμένα ο Συνεταιρισμός είχε μια στιβαρή εκπροσώπηση από δύο μέλη του Δ.Σ.(πρόεδρο και αντιπρόεδρο), οι οποίοι είχαν την ευκαιρία αλλά και δυνατότητα να παρουσιάσουν το ελληνικό κελυφωτό φιστίκι σε όλους σχεδόν τους Ρώσους διακινητές ξηρών καρπών. Κατά τις επιχειρηματικές επαφές με περίπου 20 εταιρίες τυποποίησης και διακίνησης ξηρών καρπών που έγιναν υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από την άλλη πλευρά, καθώς για την Ρωσική αγορά ήταν τελείως άγνωστο το ελληνικό κελυφωτό φιστίκι.
Με δεδομένο δε την ασύγκριτη διαφορά γεύσης που έχει έναντι του Περσικού, το οποίο έχει κατακλύσει την συγκεκριμένη αγορά, όχι τόσο λόγω χαμηλής τιμής, αλλά περισσότερο λόγω ανυπαρξίας σοβαρού ανταγωνιστή, γίνεται κατανοητό πόσο μεγάλα περιθώρια εισδοχής στην αγορά αυτή εμφανίζονται.
Από εκεί και πέρα βέβαια είναι στα χέρια των Ελλήνων Φιστικοπαραγωγών το αν θα προσπαθήσουν με σοβαρότητα αλλά και υπευθυνότητα να εδραιώσουν την θέση του προϊόντος τους σε τόσο μεγάλες αγορές, όπου ρόλο παίζει όχι μόνο η σωστή ποιότητα που πρέπει να έχει για να αναγνωρισθεί στην αγορά αυτή, αλλά και η συνέπεια της συνεργασίας με όποιον συνεργαστούν
Προφανώς μια τόσο μεγάλη αγορά όσο αυτή της Ρωσίας που μπορεί να απορ-ροφήσει τεράστιες ποσότητες αν όχι και ολόκληρη την ελληνική παραγωγή του κελυφωτού φιστικιού κάθε χρόνο, δεν μπορεί να αντιμετωπίζεται ως μια ευκαιρία μόνο για μιά χρονιά.
Γι’αυτό απαιτείται πλέον συστράτευση ίσως και όλων των Ελλήνων Φιστικοπα-ραγωγών, ώστε να επιτευχθεί ο τελικός στόχος, ο οποίος θα πρέπει να είναι :
1). Αφενός η στήριξη του Έλληνα παραγωγού προωθώντας με σωστή οργάνωση το προϊόν του μόνος του μέσα από τις δομές εκείνες οι οποίες πολλαπλασιάζουν την δύναμή του χωρίς να εκμεταλλεύονται το μόχθο του (υγιείς Αγροτικοί Συνεταιρι-σμοί)
2). Αφετέρου επιτυγχάνεται η διατήρηση της τιμής του προϊόντος σε ικανοποιητικά επίπεδα στα ίδια ή και καλύτερα με εκείνα της περασμένης εσοδείας, χωρίς τον κίνδυνο της υφαρπαγής του από το εγχώριο λόμπυ το οποίο λόγω της μεγάλης ύφεσης φέτος αλλά και της μεγάλης παραγωγής που αναμένεται, θα καιροφυλακτεί να το εκμεταλλευτεί για ίδιον όφελος
Αυτό σημαίνει όμως ότι οι φιστικοπαραγωγοί (όπως σαφώς αυτό ισχύει και για όλα τα γεωργικά προϊόντα), θα πρέπει να ενωθούν χωρίς άλλη καθυστέρηση, αν όχι όλοι μαζί, έστω οπωσδήποτε σε τοπικούς Αγροτικούς Συνεταιρισμούς οι οποίοι κατόπιν συνεργαζόμενοι  να επιτύχουν το καλύτερο αποτέλεσμα.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία