Στη 2η θέση βρέθηκε τα πολύχρωμα ντοματίνια Kitchen Minis Tomato της Northern Greens (Δανία) και στην 3η οι ριγέ πιπεριές Enjoya της Terra Natura International (Ολλανδία)
“Kitchen Minis® Tomato” – Northern Greens, Δανία
“Enjoya” – Terra Natura International, Ολλανδία
«Φτιάξαμε μια κατηγορία που δεν υπήρχε», ανάφερε o Κάρλος Αμόρος από την εταιρία Genuine Coconut
Η ισπανική εταιρία, η οποία χρησιμοποίησε ως μότο: «Εύκολη απόλαυση», έφτιαξε ένα μεταλλικό δακτυλίδι για εύκολο άνοιγμα πάνω σε βιολογικές καρύδες ώστε να τοποθετούν οι καταναλωτές ένα καλαμάκι και να πίνουν απευθείας το χυμό
Από την Ευρώπη στη Βόρεια ΑμερικήΤο προϊόν τώρα πωλείται στην Ευρώπη και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αλλά σε δύο χρόνια η καινοτομία αυτή θα έχει επεκταθεί σε διεθνές επίπεδο.
«Το ετοιμάζαμε εδώ και 3 χρόνια πριν το λανσάρουμε στην αγορά τον περασμένο Αύγουστο και το βάλαμε σε διαφορετικές αγορές της Ευρώπης- Ισπανία, Πορτογαλία, Αυστρία, Βρετανία και Ελβετία. Η τρέχουσα παραγωγή μας είναι 40.000 την εβδομάδα κα πιστεύουμε ότι θα τριπλασιάσουμε αυτό το ποσό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κάρλος Αμόρος
Να σημειωθεί ότι η εταιρία εισάγει την ποικιλία καρύδας Nam Hom από την Ταϊλάνδη, όπου έχει ένα εργοστάσιο το οποίο ελέγχει την ποιότητα πριν στείλει το προϊόν στην Ισπανία.
Το επόμενο βήμα είναι να πουλήσουν το προϊόν στη Βόρεια Αμερική και να συνεργαστούν με δύο διακινητές που ήδη πουλούν το προϊόν στη Βρετανία, την Costco και την Whole Foods Market
“Kitchen Minis® Tomato” – Northern Greens, Δανία
“Enjoya” – Terra Natura International, Ολλανδία
«Φτιάξαμε μια κατηγορία που δεν υπήρχε», ανάφερε o Κάρλος Αμόρος από την εταιρία Genuine Coconut
Η ισπανική εταιρία, η οποία χρησιμοποίησε ως μότο: «Εύκολη απόλαυση», έφτιαξε ένα μεταλλικό δακτυλίδι για εύκολο άνοιγμα πάνω σε βιολογικές καρύδες ώστε να τοποθετούν οι καταναλωτές ένα καλαμάκι και να πίνουν απευθείας το χυμό
Από την Ευρώπη στη Βόρεια ΑμερικήΤο προϊόν τώρα πωλείται στην Ευρώπη και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, αλλά σε δύο χρόνια η καινοτομία αυτή θα έχει επεκταθεί σε διεθνές επίπεδο.
«Το ετοιμάζαμε εδώ και 3 χρόνια πριν το λανσάρουμε στην αγορά τον περασμένο Αύγουστο και το βάλαμε σε διαφορετικές αγορές της Ευρώπης- Ισπανία, Πορτογαλία, Αυστρία, Βρετανία και Ελβετία. Η τρέχουσα παραγωγή μας είναι 40.000 την εβδομάδα κα πιστεύουμε ότι θα τριπλασιάσουμε αυτό το ποσό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κάρλος Αμόρος
Να σημειωθεί ότι η εταιρία εισάγει την ποικιλία καρύδας Nam Hom από την Ταϊλάνδη, όπου έχει ένα εργοστάσιο το οποίο ελέγχει την ποιότητα πριν στείλει το προϊόν στην Ισπανία.
Το επόμενο βήμα είναι να πουλήσουν το προϊόν στη Βόρεια Αμερική και να συνεργαστούν με δύο διακινητές που ήδη πουλούν το προϊόν στη Βρετανία, την Costco και την Whole Foods Market