Και οι δύο μπράντες χρησιμοποίησαν συσκευασίες μαύρου χρώματος για να καταδείξουν τη διαφορά από τα υπόλοιπα γιαούρτια.
Στον αντίποδα, η Danone απευθυνόταν αποκλειστικά στις γυναίκες όταν λάνσαρε το Activia
Οι έρευνες αγοράς όμως έχουν αποδείξει ότι η γεύση μετράει περισσότερο από κάθε τι. Και οι ερευνητές προσθέτουν ότι αυτού του είδους οι διαχωρισμοί είναι περισσότερο διαχωρισμοί που αφορούν τις διατροφικές συνήθειες ανδρών και γυναικών
Γεγονός είναι πάντως, ότι οι άντρες τρώνε λιγότερο γιαούρτι. Στις ΗΠΑ το 65% των πελατών γιαουρτιού είναι γυναίκες και στη Γαλλία, οι άνδρες προτιμούν το τυρί.
Στον αντίποδα, η Danone απευθυνόταν αποκλειστικά στις γυναίκες όταν λάνσαρε το Activia
Οι έρευνες αγοράς όμως έχουν αποδείξει ότι η γεύση μετράει περισσότερο από κάθε τι. Και οι ερευνητές προσθέτουν ότι αυτού του είδους οι διαχωρισμοί είναι περισσότερο διαχωρισμοί που αφορούν τις διατροφικές συνήθειες ανδρών και γυναικών
Γεγονός είναι πάντως, ότι οι άντρες τρώνε λιγότερο γιαούρτι. Στις ΗΠΑ το 65% των πελατών γιαουρτιού είναι γυναίκες και στη Γαλλία, οι άνδρες προτιμούν το τυρί.