BACK TO
TOP
Brand name

Νέες συσκευασίες και νέα προϊόντα από την E-LA-WON στη FoodExpo

Το νέο packaging για τις συσκευασίες ελαιολάδου Organic και Special Blend και το μέλι Βανίλια Ελάτης με το ιριδίζον χρώμα και την καραμελωμένη γεύση παρουσίασε η Ε-LA-WON στην έκθεση FoodExpo 2018.

Νέες συσκευασίες και νέα προϊόντα από την E-LA-WON στη FoodExpo

4
0

Στο πλαίσιο της έκθεσης η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα και τη συνεργασία της  με τα Luxury Greek Products για τα οποία παραχώρησε στο περίπτερό της ειδική προθήκη προβολής. 

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, «η Ε-LA-WON για μία ακόμη χρονιά συμμετείχε ενεργά στη FoodExpo 2018 τη μεγαλύτερη Έκθεση τροφίμων και ποτών στη Νοτιανατολική Ευρώπη, η οποία συγκέντρωσε πάνω από 1.300 Έλληνες και ξένους εκθέτες, την επισκέφθηκαν περισσότεροι από 3.500 αγοραστές όπως και 70.000 εμπορικοί επισκέπτες.

 Η εταιρεία πρεσβεύοντας την εξωστρέφεια, την ποιότητα και την καινοτομία, προσέλκυσε νέους ενδιαφερόμενους προβάλλοντας όλη τη γκάμα των προϊόντων της. Η Ε-LA-WON:

• λάνσαρε το ΝΕΟ packaging για τις συσκευασίες ελαιολάδου: Organic και Special Blend οι οποίες έκαναν αίσθηση τόσο στους επισκέπτες όσο και στα Μ.Μ.Ε. 

• παρουσίασε το ιδιαίτερο και σε περιορισμένη ποσότητα μέλι Βανίλια Ελάτης με το ιριδίζον χρώμα και την καραμελωμένη γεύση όπου έκλεισε συμφωνία για την απορρόφηση του κατά μεγάλο ποσοστό,

• επισημοποίησε - ανακοινώνοντας - τη συνεργασία με τα Luxury Greek Products για τα οποία παραχώρησε στο περίπτερό της ειδική προθήκη προβολής και τοποθέτησε τα premium προϊόντα της στο Hilton. 

• υποδέχθηκε foodblogers, δημοσιογράφους της γεύσης, chefs, φίλους της Ε-LA-WON, σπουδαστές ΙΕΚ καθώς είχαν την ευκαιρία να δουν  και να δοκιμάσουν από τους 18 κωδικούς προϊόντων της.

Μιλώντας ο Διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ιωάννης Καμπούρης σε κανάλι της Κινέζικης TV αναφέρθηκε στην ανερχόμενη κατηγορία προϊόντων Healthy Foods – τα οποία εκπροσωπεί η Ε-LA-WON τόσο στις ποικιλίες ελαιολάδου με «ισχυρισμό υγείας», όσο και στα μονοποικιλιακά μέλια με GMO Free (μη γενετικά τροποποιημένα), ακόμη και στα pesto που αναδεικνύουν αγνά προϊόντα της Ελληνικής φύσης – τονίζοντας πως η αγορά αυτή έχει ανοδική πορεία της τάξεως του 15% και εκτιμάται ότι έως το 2021 θα προσεγγίσει τα 52 δις ευρώ, επισημαίνοντας πως υπάρχουν αυτή τη στιγμή 380 εκατ. Κινέζοι καταναλωτές με υψηλό εισόδημα που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για κάποιο ανώτερο ποιοτικά προϊόν». 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία