BACK TO
TOP
Ελαιώνες και Αμπελώνες

Το προφίλ της Ολλανδικής αγοράς οίνου

Οι συνήθεις των Ολλανδών καταναλωτών όσον αφορά την κατανάλωση οίνων αναλύθηκαν στην έκθεση που απέστειλε το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδος στην Ολλανδία (Χάγη).

2
0

Πιο αναλυτικά, πρόκειται για μια αγορά που χαρακτηρίζεται από κοινά στοιχεία με τις αγορές της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, αλλά και με ιδιαιτερότητες σε σχέση με τις συνήθειες κατανάλωσης που χαρακτηρίζεται και επηρεάζεται:

• από την οργάνωση με βάση το προφίλ της γεύσης και όχι της μάρκας, που δημιουργεί στα ράφια σχετική ακαταστασία

• από την αποδοχή των βιδωτών πωμάτων και στα ακριβά κρασιά

• από την ανερχόμενη δημοφιλία των συσκευασιών PET

• από την μεγάλη σημασία του branding για την τοποθέτηση των κρασιών

• από την σημασία της τιμολόγησης

• από την αύξηση του ΦΠΑ και του ΕΦΚ στο κρασί

• από το μεγάλο κόστος τοποθέτησης στο ράφι του σουπερμάρκετ

• από το περιεχόμενο και την εμφάνιση της ετικέτας

Η Έκθεση επίσης περιλαμβάνει οδηγίες προς τους εξαγωγείς, ενώ περιλαμβάνει και πλήρη κατάλογο εισαγωγέων κρασιών στην Ολλανδία

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία