BACK TO
TOP
Business

Αύξηση εσόδων κατά 2% το 2014 για τον Όμιλο Barilla

Θετική χρονιά είναι το 2014 για τον Όμιλο Barilla σε ό,τι αφορά την οικονομική απόδοση και τα αποτελέσματα των προγραμμάτων αειφόρου ανάπτυξης, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Συσκευασίες ζυμαρικών μισού τόνου στην Τουρκία

2
0

Συγκεκριμένα, σε Συνέντευξη Τύπου που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 22 Μαΐου στο Μιλάνο και μεταδόθηκε με live steaming σε όλο τον κόσμο, ο Guido Barilla Πρόεδρος και ο Claudio Colzani, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Barilla παρουσίασαν συγχρόνως, για δεύτερη συνεχή χρονιά, τα Οικονομικά Αποτελέσματα και τον Απολογισμό Αειφόρου Ανάπτυξης του Ομίλου.

Κύρια στοιχεία χρήσης 2014

· Στα 3.254 εκ. ευρώ τα έσοδα της χρήσης 2014 (αύξηση της τάξης του 2% έναντι του 2013 σε συγκρίσιμη βάση, χωρίς την επίδραση των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών)

·  ΕΒΙTDA στο επίπεδο των 427 εκ. ευρώ (409 εκ. ευρώ το 2013, σε συγκρίσιμη βάση)

·  Καθαρός δανεισμός στα 250 εκ. ευρώ (347 εκ. ευρώ το 2013, σε συγκρίσιμη βάση)

·  Μείωση της κατανάλωσης διοξειδίου του άνθρακα και νερού κατά 20% ανά τόνο έτοιμου προϊόντος (σε σύγκριση με το 2010)

· 33 προϊόντα με βελτιωμένη σύσταση το 2014 (30 με μειωμένα λίπη, 3 με μειωμένο αλάτι)

Αναλυτικά, σύμφωνα με την ανακοίνωση, «από το 2013 που η στρατηγική “Good for You, Good for the Planet” ενσωματώθηκε στη λειτουργία του Ομίλου αποτελώντας το όραμα για το αναπτυξιακό του πρόγραμμα, τα αποτελέσματά  του βελτιώθηκαν σημαντικά.  Όπως είπε ο Πρόεδρος του Ομίλου  Guido Barilla  «Τα αποτελέσματα του 2014 επιβεβαιώνουν την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής ‘Good for You, Good for the Planet’. Παρά τις αντίξοες συνθήκες, η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται στο εξωτερικό καταγράφοντας συγχρόνως απόδοση πάνω από το μέσο όρο στην Ιταλική αγορά”.

 

Οικονομικά Αποτελέσματα

Όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα, τα έσοδα για το 2014 ανήλθαν στο επίπεδο των 3.254 εκ. ευρώ, αυξημένα κατά 2% σε συγκρίσιμη βάση (like-for-like), χωρίς την επίδραση των διακυμάνσεων των συναλλαγματικών ισοτιμιών. Το EBITDA διαμορφώθηκε σε 13,1% των εσόδων από 12,7% την προηγουμένη χρήση (427 εκ. ευρώ από 409 εκ. ευρώ το 2013). Οι επενδύσεις ανήλθαν σε 155 εκ. Ευρώ από 146 εκ. Ευρώ το 2013. Κατά τη διάρκεια του 2014, ο Όμιλος Barilla συνέχισε τις επενδύσεις δίνοντας προτεραιότητα στην επέκταση της παραγωγικής και αποθηκευτικής του δυναμικότητας.  Παράλληλα, συνεχίστηκε η μείωση του δανεισμού, από 347 εκ. ευρώ το 2013 σε 250 εκ. ευρώ το 2014, σε συγκρίσιμη βάση.

 

Αγορές

Στην Ιταλία, που αντιπροσωπεύει το 50% περίπου των συνολικών εσόδων του Ομίλου Barilla, παρά το γεγονός ότι η ανάκαμψη από την οικονομική ύφεση είναι βραδύτερη από άλλες χώρες, η  Barilla κατάφερε να διατηρήσει τη θέση της. Οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 1%, όπως είχαν αυξηθεί και το 2013. Τα αποτελέσματα μας υποστηρίχθηκαν επίσης από την επιτυχία των νέων προϊόντων αρτοποιίας, όπως το “Focaccelle” τα οποία σε λιγότερο από ένα χρόνο από την εισαγωγή τους στην αγορά, έχουν αγοραστεί από περισσότερους από 4 εκ. ανθρώπους. Όσον αφορά στη διεθνή αγορά, οι όγκοι πωλήσεων αυξήθηκαν κατά 5% στην Ευρώπη (εξαιρουμένης της Ιταλίας), κατά 4% στην Αμερική και κατά 6% σε Ασία, Αφρική, Αυστραλία.  Σημαντική ήταν επίσης η επιτυχημένη είσοδος της Barilla στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας. Στη Νέα Υόρκη εγκαινιάστηκε ήδη το δεύτερο εστιατόριο Academia Barilla, μετά την επιτυχία του πρώτου ανοίγματος στο Manhattan στα τέλη του 2013.

Ο Claudio Colzani, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου σημείωσε ότι «στην Ιταλία, παρά την φθίνουσα πορεία της αγοράς, συνεχίζουμε να πετυχαίνουμε κάποιες αυξήσεις στους όγκους πωλήσεων. Στο εξωτερικό, σε χώρες οι οποίες θεωρούνται στρατηγικής σημασίας για την ανάπτυξη της εταιρείας, όπως η Βραζιλία και η Ρωσία, βιώσαμε ισχυρή ανάπτυξη της τάξης του 50% και 93% αντίστοιχα».

 

 

Good for You, Good for the Planet

“Good for You, Good for the Planet” είναι το μοντέλο υπεύθυνης ανάπτυξης του Ομίλου Barilla. Προωθεί την υιοθέτηση αειφόρων προτύπων διατροφής που κάνουν καλό στους ανθρώπους αλλά και στο περιβάλλον. Ο Όμιλος μείωσε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα και την κατανάλωση νερού κατά 20% ανά τόνο προϊόντος από το 2010, βελτιώνοντας τα αποτελέσματα του 2013. Το 2014, 33 προϊόντα  επανασχεδιάστηκαν και επαναλανσαρίστηκαν με βελτιωμένη σύσταση και διατροφικό προφίλ (30 με μειωμένα λίπη, 3 με μειωμένο αλάτι).

 

CucinaBarilla

Η Barilla συνεχίζει να καινοτομεί και ετοιμάζεται να λανσάρει την “CucinaBarilla” στην Ιταλική αγορά. Πρόκειται για ένα σύστημα που αποτελείται από έναν «έξυπνο φούρνο» και μια ποικιλία από κιτ με υλικά στις ενδεδειγμένες αναλογίες, για να μπορεί κανείς να ετοιμάζει σπιτικές πίτσες, ψωμί, ζυμαρικά και άλλα νόστιμα πιάτα σε μερικά εύκολα, απλά βήματα.  Ο φούρνος «αναγνωρίζει» τα κιτ χάρις σε μια ειδική ετικέτα (RFID) που επιτρέπει την προετοιμασία με το σωστό τρόπο, στο σωστό χρόνο και εγγυάται το καλύτερο αποτέλεσμα με τη μικρότερη προσπάθεια. Η “CucinaBarilla” είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας της  Barilla, που παράγει και διαθέτει τα κιτ μέσω διαδικτύου, και της Whirlpool, που παράγει τον «έξυπνο φούρνο» και τον διαθέτει μέσω αλυσίδων λιανικής.

 

Ακόμα καλύτερα ζυμαρικά

Τον Ιούνιο, μια ποικιλία από ακόμα καλύτερα ζυμαρικά Barilla θα παρουσιαστεί στην ιταλική αγορά. Τα νέα προϊόντα θα είναι φτιαγμένα από σιμιγδάλι σκληρού σίτου, με μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και θα προέρχονται από βελτιωμένη επεξεργασία των σχημάτων και της διαδικασίας παραγωγής. Θα είναι αναγνωρίσιμα  χάρη στη νέα συσκευασία με «παράθυρο» στο μπροστινό μέρος του πακέτου. Για να μπορέσει να πει την ιστορία του προϊόντος που έχει γίνει σύμβολο της ιταλικής κουζίνας σε όλο τον κόσμο, η Barilla επέλεξε ένα σπουδαίο ηθοποιό, τον Pierfrancesco Favino, τον οποίο σκηνοθετεί στην καμπάνια ο βραβευμένος με Όσκαρ Gabriele Salvatores.

 

Η επιλογή δύο σπουδαίων Ιταλών καλλιτεχνών συνάδει με την παράδοση της Barilla στην παραγωγή διαφημιστικών ταινιών που υπογράφουν μεγάλοι σκηνοθέτες όπως ο Federico Fellini στη δεκαετία του ’80. Τα νέα ζυμαρικά θα συστηθούν μέσα από απλές, καθημερινές ιστορίες που θα αναδεικνύουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Τα γυρίσματα  ξεκίνησαν στις 19 Μαΐου στην Πάρμα, στις εγκαταστάσεις της Barilla, όπου βρίσκεται το μεγαλύτερο εργοστάσιο ζυμαρικών στον κόσμο. Η καμπάνια θα βγει στον αέρα στην Ιταλία τον Σεπτέμβριο».

 

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία