Στο πλαίσιο της στρατηγικής «Good for You, Good for the Planet», από το 2010 μέχρι σήμερα, η Barilla έχει αναδιαμορφώσει 219 προϊόντα. Όπως αναφέρθηκε, μόνο τα τελευταία 3 χρόνια, ο Όμιλος Barilla έχει μειώσει τα συνολικά λιπαρά και τα κορεσμένα λίπη σε 73 προϊόντα και το αλάτι σε 15 προϊόντα. Παράλληλα, έχει λανσάρει νέα προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη από τον μέσο όρο του κλάδου και περισσότερα με σιτηρά ολικής άλεσης.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης έργων βιώσιμης γεωργίας, το 2015 ο Όμιλος Barilla αγόρασε 140.000 τόνους σκληρού σίτου βιώσιμης καλλιέργειας (+50% σε σύγκριση με το 2014) από 1.300 φάρμες.
Παράλληλα, η ποσότητα πρώτων υλών που αγοράστηκε από προμηθευτές, οι οποίοι λειτουργούν σύμφωνα με τα πρότυπα βιωσιμότητας τριπλασιάστηκε καθώς από 6% έφτασε το 18%, ενώ ο στόχος είναι να φτάσει το 100% μέχρι το 2020.
Σε ότι αφορά το οικολογικό αποτύπωμα, σημειώθηκε μείωση 19% στην κατανάλωση νερού και 23% στις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου ανά τόνο προϊόντος. Στο γεγονός αυτό συνέβαλλε η επένδυση του Ομίλου στο «Τρένο Σίτου»: μια νέα σιδηροδρομική σύνδεση για την μεταφορά σκληρού σίτου στην κεντρική μονάδα παραγωγής ζυμαρικών της Barilla στην Πάρμα που είναι η μεγαλύτερη στον κόσμο. Η λειτουργία του «Τρένου Σίτου» της Barilla εξασφάλισε ότι κυκλοφορούν περίπου 3.300 φορτηγά λιγότερα στους δρόμους, μειώνοντας τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 1.100 τόνους.