BACK TO
TOP
Business

Την πώληση brands βουτύρου και μαργαρίνης σχεδιάζει η Unilever

Την πώληση ορισμένων από τα brands τροφίμων που διαθέτει σχεδιάζει η Unilever, σε deal ύψους 7,4 δις δολαρίων, σαν μερική απάντηση στην πρόσφατη απόρριψη εξαγοράς της από την Kraft Heinz.

Μείωση κερδών στα 4,91 δισ. ευρώ για τη Unilever το 2015

0
0

Συγκεκριμένα, ο κολοσσός καταναλωτικών αγαθών σκοπεύει να προχωρήσει στην πώληση του brand βουτύρου Stork και του αντίστοιχου μαργαρίνης Flora –το οποίο κυκλοφορεί και στην Ελλάδα- σύμφωνα με δημοσίευμα των The Sunday Times.

Επιπλέον, το ίδιο δημοσίευμα υποστήριξε πως οι ιδιωτικές επενδυτικές φίρμες Bain Capital, CVC και Clayton Dubilier and Rice έχουν ξεκινήσει να ετοιμάζουν τις προτάσεις τους για την εξαγορά των μαρκών.

Πρόταση ενδέχεται να καταθέσει και η Kraft Heinz. Η πρόθεση αυτή της Unilever εντάσσεται στο πλάνο περιορισμού κόστους κι αναδιοργάνωσης που θέλει να «τρέξει» ο Paul Polman, έπειτα από την απόρριψη της πρότασης εξαγοράς που είχε καταθέσει τον Φεβρουάριο η Kraft Heinz.

Η αναθεώρηση στις επιχειρήσεις της εταιρείας αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές Απριλίου.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία