BACK TO
TOP
Πολιτικές

To αυστριακό υπουργείο γεωργίας κέρδισε το βραβείο επικοινωνίας της ΚΑΠ

Τα βραβεία για τα καλύτερα επικοινωνιακά προγράμματα του 2014 για τη νέα ΚΑΠ απένειμε ο Επίτροπος Γεωργίας, Φιλ Χόγκαν, στις 29 Ιανουαρίου 2015, σε μια τελετή στις Βρυξέλλες. Το ειδικό βραβείο του ευρωπαϊκού κοινού δόθηκε στο επικοινωνιακό πρόγραμμα «Αξία της ζωής. Η νέα Αγροτική Ανάπτυξη 2020 του Ομοσπονδιακού υπουργείου Γεωργίας της Αυστρίας (BMLFUW).

To αυστριακό υπουργείο γεωργίας κέρδισε το βραβείο επικοινωνίας της ΚΑΠ

4
0
Ένα διεθνές κοινό με περισσότερους από 300 ειδικούς επικοινωνίας αλλά αναλυτές της ΚΑΠ ψήφισαν για το ποιος θα λάβει το πρώτο, το δεύτερο και το τρίτο βραβείο ανά καταγορία

Αναλυτικότερα
Στην κατηγορία επικοινωνία για αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις οι τρεις νικητές ήταν:
  1. Αξία της ζωής. Η νέα Αγροτική Ανάπτυξη 2020: Για την κατηγορία επικοινωνία για αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις. Από το Bundesministerium für Land- und Forstwirtschaft, (Ομοσπονδιακό υπουργείο Γεωργίας της Αυστρίας).
  2. Innov’Action: Συνδυασμός οικονομικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών επιδόσεων. Από το Αγροτικό Επιμελητήριο της Γαλλίας, στην κατηγορία επικοινωνία για αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις, (Γαλλία).
  3. Pianeta PSR- RDP Planet: Για την κατηγορία επικοινωνία για αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις. Από τον οργανισμό NRN, (Ιταλία).
Στην κατηγορία καινοτομία στην επικοινωνία οι τρεις νικητές ήταν:
  1. Fremtidens Landbrug- Το μέλλον της γεωργίας: Για την κατηγορία καινοτομία στην επικοινωνία. Από τον οργανισμό Det Økologiske Råd (Το Δανέζικο Συμβούλιο Οικολογίας), (Δανία).
  2. Το να τρέφεις την ανθρωπότητα είναι ένα επάγγελμα:  Για την κατηγορία καινοτομία στην επικοινωνία. Από τον οργανισμό Compagnie Art & tça asbl, (Βέλγιο).
  3. Αγροτικός παλμός- REM:. Για την κατηγορία καινοτομία στην επικοινωνία. Από τον οργανισμό LAG PATAVINO, (Ιταλία).
Στην κατηγορία επικοινωνία στο κοινό οι τρεις νικητές ήταν:
  1. Η νέα ΚΑΠ-το μέλλον για τους αγρότες μας και το μέλλον της κοινωνίας μας: Για την κατηγορία επικοινωνία στο κοινό. Από την Ένωση Νέων Αγροτών της Σεβίλλης (ASAJA), (Ισπανία).
  2. Τοπικά εμπορικά σήματα και μάρκες "Nánási Portéka"- Hajdúnánás: Για την κατηγορία επικοινωνία στο κοινό. Από τον οργανισμό EMKA team, (Ουγγαρία).
  3. ESSEDRA- Περιβαλλοντικά βιώσιμη κοινωνικο-οικονομική ανάπτυξη των αγροτικών περιοχών: Για την κατηγορία επικοινωνία στο κοινό. Από τη ΜΚΟ Slow Food.
Σημειώνεται ότι οι 9 υποψήφιοι είχαν προέλθει από την επιλογή ανεξάρτητου κριτή μέσα από 146 αιτήσεις. Επιπλέον, το διάστημα 12-18 Ιανουαρίου οι Ευρωπαίοι πολίτες ψήφισαν στο διαδίκτυο και για το ειδικό βραβείο του κοινού που δόθηκε στην ομάδα Bundesministerium für Land- und Forstwirtschaft, Umwelt und Wasserwirtschaft από την Αυστρία

Δείτε εδώ αναλυτικά τους νικητές και το σχετικό βίντεο: http://ec.europa.eu/agriculture/cap-communication-network/awards/winners/2014/index_en.htm
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία