.
Αν και η παραγωγή έχει ήδη αρχίσει σε μικρή κλίματα, αναμένεται να φτάσει τα 3.000 τρακτέρ μέχρι το 2017. Τα τρακτέρ θα πάνε μετά σε Ευρώπη, Ιαπωνία και Αυστραλία με σκοπό να φτάσει η εταιρεία τζίρο 15 δις ευρώ, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Η Kubota, φαίνεται να διάλεξε αυτό το σημείο, όπως γράφει το FarmersWeekly, γιατί βρισκόταν ακριβώς δίπλα από το λιμάνι Calais και Dunkerque. Επιπλέον, οι αρχές επιθυμούσαν και οι ίδιες την εγκατάσταση διακαώς, καθώς η ανεργία μαστίζει την περιοχή.
Η Kubota μπορεί να είναι ακόμα σχετικά μικρός παίχτης στα τρακτέρ άνω των 60 ίππων, όμως οι τεράστιες πωλήσεις της στα μικρά τρακτέρ, κινητήρες και άλλον εξοπλισμό, της φέρνουν 11 δις ετησίως και εκτός αυτού έχουν ήδη χτίσει το brand για το επόμενο βήμα. Το ποσό αυτό είναι μεγαλύτερο από τον γίγαντα, AGCO, των ΗΠΑ.
Προς το παρόν, το 45% των εσόδων της Kubota, έρχονται από την Ιαπωνία, όμως τα νούμερα αυτά αναμένεται να πέσουν όσο αυξάνουν οι εισαγωγές. Αν και η εταιρεία δεν έχει προς το παρόν εξακύλινδρο κινητήρα στις σειρές της, η σταθερή της πορεία, μάλλον δείχνει ότι δεν θα περιμένουμε πολύ για το επόμενο βήμα.