Tο σύγχρονο Xerion είναι σίγουρα ένα ογκώδες τρακτέρ. Και καθώς το µικρότερο µοντέλο της σειράς έχει πλέον ισχύ 419 ίππων, σίγουρα χρειαζόταν τον όγκο για να αναπτύξει πλήρως τις δυνατότητές του στο χωράφι.
∆εν υπάρχει αµφιβολία ότι στους θαυµαστές του κλασικού Xerion θα λείψει η φανταχτερή κολόνα εξάτµισης από χρώµιο που υπήρχε στο µπροστινό µέρος των παλιότερων µοντέλωνΠερισσότερα στο Profi που κυκλοφορεί το Σάββατο 17 Δεκεμβρίου μαζί με την εφημερίδα Agrenda