BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Παίζει άμυνα για να βγει μπροστά η βιομηχανία ποτών

Αντιμέτωπιση με τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης αλλά και με τις πολιτικές αποφάσεις πολλών κρατών μελών της Ε.Ε. βρίσκεται τα τελευταία χρόνια η βιομηχανία οινοπνευματωδών ποτών στην Ε.Ε. Μείωση τζίρου 30% τις τελευταίες τρεις δεκαετίες καταγράφονται από την ένωση εταιρειών, μία τάση που θεωρείται δύσκολα αναστρέψιμη.

Παίζει άμυνα για να βγει μπροστά η βιομηχανία ποτών

0
0
Με την οικονομική κρίση, πολλές ευρωπαϊκές χώρες εισήγαγαν τιμωρητικούς φόρους και πολιτικές ελάχιστης τιμολόγησης για να συγκρατήσουν την υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και το σχετικό κόστος του: προβλήματα υγείας, τα τροχαία ατυχήματα, και μερικές φορές το θάνατο.Αντιμέτωπη με αυξανόμενες πιέσεις, η βιομηχανία οινοπνευματωδών ποτών ξεκινά μια αμυντική εκστρατεία και εισάγει τη λογική του «να πίνεις υπεύθυνα» ώστε να συγκρατήσει τις απώλειες

Αυτό οδήγησε την SpiritsEurope να μεταφέρει το μήνυμα ότι, παρά τη «χαρά και ευτυχία» που μπορούν να φέρουν τα ποτά, μερικές φορές θα πρέπει να πίνουμε λιγότερο».«Υπάρχουν προϊόντα που αν καταναλωθούν κακώς- σε μεγάλη ποσότητα ή σε λάθος στιγμή- προκαλούν ζημία, αρρώστιες ή κοινωνική αναταραχή», λέει ο Paul Skehan, γενικός διευθυντής του SpiritsEurope. «Γνωρίζουμε, λοιπόν, ότι τα προϊόντα μας έχουν αυτή την διπλή όψη», είπε σε συνέντευξη στην ιστοσελίδα EurActiv

Ο Skehan επεσήμανε ότι η υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ «δε σημαίνει πάντα λιγότερο αλκοόλ». Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η βλάβη που προκαλείται από ακατάλληλη κατανάλωση αλκοόλ είναι μεγαλύτερη στη Σκανδιναβία από ό, τι στη Μεσόγειο, παρόλο που οι νοτιοευρωπαίοι καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες αλκοόλ κατά μέσο όρο.«Οι Μεσογειακοί που πίνουν ένα ποτήρι κρασί στο μεσημεριανό ή το βραδινό κατά τη διάρκεια όλης της εβδομάδας, καταναλώνουν περισσότερο αλκοόλ από κάποιον που βγαίνει την Παρασκευή το βράδυ στην κρύα Φινλανδία και πίνει μπύρες», τόνισε ο Skehan

Η ευρωπαϊκή αγορά αυτή τη στιγμή είναι «ιδιαίτερα δύσκολη» εξαιτίας των αυξανόμενων φορολογικών πιέσεων, τόνισε ο Skehan. «Και εάν προσθέσεις όλα τα μέτρα λιτότητας, είναι μια τέλεια καταιγίδα κατά του προϊόντος μας. Αρχικά ο κόσμος έχει λιγότερα να ξοδέψει και δεύτερον, η κυβέρνηση φορολογεί περισσότερο».«Νομίζω πως η φορολόγηση φθάνει στο σημείο που αρχίζει να σκοτώνει μάρκες και εταιρείες», υπογράμμισε

Παρά τις φορολογικές πιέσεις, ο τομέας των αλκοολούχων ποτών εξακολουθεί να είναι πολύ κερδοφόρος, λόγω της αύξησης της κατανάλωσης στη Ρωσία, την Κίνα και τη Βραζιλία, όπου η αναδυόμενη μεσαία τάξη είναι πρόθυμη να «γιορτάσει» τον πρόσφατα αποκτηθέντα πλούτο της με την αγορά premium ποτών και κρασιών

Οι εξαγωγές αλκοολούχων ποτών αυξήθηκαν από  8,2 δις ευρώ σε 10,1 δισ. ευρώ μεταξύ του 2011 και του 2012, φέρνοντας περίπου 9 δις ευρώ καθαρά πίσω στην Ευρώπη, σύμφωνα με στοιχεία. «Είναι σίγουρα ένας από τους λίγους ευρωπαϊκούς εξαγωγικούς τομείς που ανθεί, και όπου το καθαρό ισοζύγιο πληρωμών είναι υπέρ μας», επεσήμανε ο Skehan, επισημαίνοντας ότι γεωγραφικές ενδείξεις όπως το κονιάκ και το σκοτσέζικο ουίσκι, επιτρέπουν στον τομέα να οικοδομήσει τεράστια παγκόσμια εμπορικά σήματα.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία