BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Στις διεθνείς εκθέσεις INTERPACK και PLMA 2014 η Promo Solution

Στη μεγαλύτερη διεθνή έκθεση συσκευασίας INTERPACK 2014 συμμετείχε η Promo Solution. Η έκθεση πραγματοποιήθηκε στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας από τις 8 έως τις 14 Μαΐου 2014.

Στις διεθνείς εκθέσεις INTERPACK και PLMA 2014 η Promo Solution

17
0
Συγκεκριμένα, η Promo Solution οργάνωσε και κατασκεύασε τα περίπτερα των εταιριών ΤΣΙΜΗΣ, Α. ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΙΑΤΣΗΣ PACK, ΑΦΟΙ ΡΟΗΣ καθώς και τα περίπτερα της εταιρίας ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΙ (ZENON & LABELS-RIBBON).

Η εν λόγω έκθεση είναι η μεγαλύτερη και σημαντικότερη διεθνής συνάντηση του κλάδου της συσκευασίας η οποία φιλοξένησε περισσότερους από 2.700 εκθέτες και μάλιστα για πρώτη φορά ξεπέρασε κάθε προσδοκία επισκεψιμότητας ξεπερνώντας τους 175.000 εμπορικούς επισκέπτες

Επόμενη διεθνής συνάντηση του κλάδου της συσκευασίας είναι η Διεθνής Έκθεση EMBALLAGE 2014 η οποία θα διοργανωθεί στο Παρίσι το διάστημα 17-20 Νοεμβρίου και στην οποία η Promo Solution οργανώνει το σύνολο της Ελληνικής συμμετοχής.

Επίσης, η Promo Solution οργάνωσε την συμμετοχή 27 συνολικά ελληνικών εταιριών σε 3 αίθουσες και στους δύο τομείς της έκθεσης (Τρόφιμα – Μη Τρόφιμα), στην Διεθνή Έκθεση Ιδιωτικής Ετικέτας PLMA 2014 η οποία πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ από τις 20 μέχρι τις 21 Μαΐου

Στην πιο σημαντική διεθνή έκθεση για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, συμμετείχαν το 2014 περίπου 4.000 εκθέτες, σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, και προσέλκυσε πάνω από 10.000 επαγγελματίες του κλάδου.

Το υψηλό κόστος του εισιτηρίου αλλά και η ιδιαίτερη αυστηρότητα στους όρους εισόδου επισκεπτών στην έκθεση, προσδίδουν στην PLMA ιδιαίτερη εμπορική αξία διότι οι επισκέπτες είναι αυστηρά επαγγελματίες, σε αντίθεση με τις περισσότερες εκθέσεις οι οποίες εμφανίζουν μεγαλύτερη επισκεψιμότητα αλλά η ποιότητα των επισκεπτών δεν είναι ιδιαίτερα υψηλή

 Ο κλάδος των προϊόντων Ιδιωτικής Ετικέτας έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια με ιδιαίτερη δυναμική, αντανακλώντας την μεγάλη σημασία που δίνουν στις ημέρες μας οι καταναλωτές παγκοσμίως, στην αξία των προϊόντων. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας NIELSEN οι πωλήσεις προϊόντων με ιδιωτική ετικέτα αποτελούν ήδη το 30% των πωλήσεων supermarkets σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.



Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία