BACK TO
TOP
Τεχνικές Branding

Να εμποδίσει την πτώση των εξαγωγών του επιχειρεί το Μπορντό με νέα καμπάνια

Την έναρξη διαφημιστικής εκστρατείας για την προώθηση των κρασιών του Μπορντό στις σημαντικότερες εξαγωγικές αγορές ανακοίνωσε η περιφερειακή αρμόδια αρχή για το κρασί στην εν λόγω περιοχή.

Πτώση 2% με 4% στην παγκόσμια παραγωγή κρασιών το 2014

1
0

Οι εξαγωγές του Μπορντό από τον Αύγουστο του 2013 μέχρι τον Αύγουστο του 2014 μειώθηκαν κατά 8% σε όγκο και κατά 18% σε αξία, όπως δείχνουν τα νέα στοιχεία. Τόσο ο όγκος όσο και η αξία των εξαγωγών εμφάνισαν πτώση σε όλες τις αγορές όσον αφορά στον ερυθρό οίνο. Από αυτή την πτώση λοιπόν δεν γλίτωσε ούτε η Γαλλία, αν και τα λευκά του Μπορντό εμφάνισαν άνοδο της τάξης του 4% σε αξία και 2% σε όγκο. Καλά νέα όμως είχαμε για τους παραγωγούς γλυκών κρασιών, με τις εξαγωγές των Sauternes και άλλων γλυκών κρασιών να αυξάνονται 3% σε όγκο, παρόλο που είχαν 1% πτώση σε αξία.

Παρόλο που οι σημαντικότερες πτώσεις πωλήσεων εμφανίστηκαν στη Κίνα και το Ηνωμένο Βασίλειο, οι δυο χώρες παρέμειναν οι δυο κυριότεροι εισαγωγείς κρασιών του Μπορντό. «Η συντονισμένη κυβερνητική εκστρατεία κατά της διαφθοράς στην Κίνα, οδήγησε σε μια γενική αίσθηση αβεβαιότητας για την γαλλική αγορά οίνου το περασμένο έτος και το Μπορντό επωμίστηκε το βάρος, ως κύρια πηγή της Κίνας για γαλλικά κρασιά», δήλωσε στέλεχος της γαλλικής αρμόδιας αρχής για το κρασί. Aξίζει όμως να θυμηθούμε ότι και ο τρύγος του 2013 είχε πτώση 30%, ενώ υπήρχε μεγάλη ανάπτυξη τα προηγούμενα τέσσερα χρόνια.

Η διαφημιστική εκστρατεία είναι σύμφωνη με τις βασικές συνιστώσες του σχεδίου για το Μπορντό, που σχεδιάστηκε πέρσι για την προώθηση των κρασιών που κοστίζουν 5 ως 20 ευρώ. Στόχος της εκστρατείας είναι να αναδείξει την ποικιλία των κρασιών Μπορντό και την απόλαυση που προσφέρουν. Οι αρμόδιοι ελπίζουν ότι η καλή συγκομιδή του 2014 και τα φρουτώδη, πλούσια σε σώμα και άρωμα κρασιά που παρήχθησαν μέχρι τώρα, σε συνδυασμό με την διαφημιστική εκστρατεία, θα βοηθήσουν ώστε να φτάσουν τα κρασιά του Μπορντό στα ποτήρια των καταναλωτών.
Αυτή είναι η πρώτη διαφημιστική εκστρατεία των παραγωγών του Μπορντό που απευθύνεται ταυτόχρονα σε 7 αγορές-κλειδιά, από την Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Γερμανία, το Βέλγιο, το Χονγκ Κονγκ μέχρι την Κίνα. Δημιουργήθηκε από το πρακτορείο Isobel του Λονδίνου και έχει στόχο να προωθήσει την ποικιλία των κρασιών μπορντό με το μότο: «Good food would choose Bordeaux».

ΠΗΓΗ: krasiagr.com

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία