Ειδικότερα η έρευνα της Nielsen, η οποία αφορά την περίοδο Δεκέμβριος 2013-Νοέμβριος 2014, για τα δημοφιλέστερα σε κατανάλωση τρόφιμα/ποτά, κατατάσσει την μπύρα στην πρώτη θέση στις προτιμήσεις των Πολωνών καταναλωτών οι οποίοι και ξόδεψαν συνολικά 14,5 δις ζλότυ (περίπου 3,5 δις Ευρώ) για την αγορά της.
Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται η βότκα με συνολικές πωλήσεις 10,3 δις ζλότυ (2,5 δις Ευρώ), στην τρίτη θέση κατατάσσονται τα τυριά με 5,4 δις ζλότυ (περίπου 1,32 δις Ευρώ), ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι χυμοί και τα αναψυκτικά με συνολικές πωλήσεις στα 3,6 δις. ζλότυ (περίπου 880 εκ.Ευρώ).
Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται η βότκα με συνολικές πωλήσεις 10,3 δις ζλότυ (2,5 δις Ευρώ), στην τρίτη θέση κατατάσσονται τα τυριά με 5,4 δις ζλότυ (περίπου 1,32 δις Ευρώ), ενώ στην τέταρτη θέση βρίσκονται οι χυμοί και τα αναψυκτικά με συνολικές πωλήσεις στα 3,6 δις. ζλότυ (περίπου 880 εκ.Ευρώ).