Στροφή σε νέες αγορές για τα φρουτολαχανικά

Σκοπελίτου Μαρίνα|  20/02/2017 - 11:50 πμ
UPDATE 20/02/2017 , 06:12 μμ

Η ανάγκη των καταναλωτών για ευκολία, είτε αυτή μεταφράζεται ως έτοιμα προς κατανάλωση σνακ φρούτων και λαχανικών, είτε ως προϊόντα με μεγάλη διάρκεια ζωής στο ράφι, η στροφή σ’ έναν υγιεινό τρόπο διατροφής με έμφαση στα βιολογικά προϊόντα και τα superfoods και η αειφορία ήταν οι τάσεις που ξεχώρισαν στη φετινή και ίσως πιο επιτυχημένη διοργάνωση της διεθνούς έκθεσης Fruit Logistica 2017.

Το μήνυμα της έκθεσης ξεκάθαρο: Μόνο όσες εταιρείες επενδύσουν στο προαναφερθέν τρίπτυχο θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν στο διεθνή ανταγωνισμό.

Ρεκόρ ελληνικής συμμετοχής
Με 71 συμμετοχές, εκπροσωπήθηκε η Ελλάδα στη Διεθνή Έκθεση για Φρέσκα Φρούτα και Λαχανικά, Fruit Logistica 2017, στο Βερολίνο. Η λίστα των Ελλήνων εκθετών περιελάμβανε, συνεταιρισμούς, επιχειρήσεις φρέσκων φρούτων και λαχανικών, καθώς και εταιρείες τεχνικών συστημάτων, εξοπλισμού και συσκευασίας.

Στο Knox της Rijk Zwaan το βραβείο FLIA της Fruit Logistica
Η καινοτοµία «Knox»  της ολλανδικής Rijk Zwaan, είναι ο µεγάλος νικητής των βραβείων καινοτοµίας FLIA  της Fruit Logistica 2017. Η οµάδα γενετιστών της Rijk Zwaan χρειάστηκε 10 χρόνια για να τελειοποιήσει το χαρακτηριστικό «Knox», έναν φυσικό τρόπο επιβράδυνσης της οξείδωσης του νεύρου των φυλλωδών λαχανικών, όπως το µαρούλι και οι σαλάτες καθώς και τον µεταχρωµατισµό σε απόχρωση ροζ µετά την κοπή. Πρόκειται για μια τεχνολογία µε διπλό όφελος αφού επεκτείνει τη διάρκεια ζωής τους στο ράφι από µία έως και δύο ηµέρες ενώ ταυτόχρονα συντελεί στη µείωση της σπατάλης τροφίµων, καθώς ο µεταχρωµατισµός καθιστούσε τα προϊόντα µη ελκυστικά για τους καταναλωτές.

Διαβάστε αναλυτικό φωτο-ρεπορτάζ στο Fresher που κυκλοφορεί στα περίπτερα όλης της χώρας.

ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ