BACK TO
TOP
Τεχνολογία Εισροών

Η Same γιoρτάζει την επιστροφή του «Εξερευνητή»

«Κάθε 2 ώρες από το 1984, γίνεται η παράδοση ενός τρακτέρ Same Explorer». Με αυτά τα λόγια η ηγεσία της Same-Deutz Fahr, σηµείωνε ενδεικτικά τη σηµασία που έχει για την εταιρεία η κυκλοφορία της νέας πλήρως ανανεωµένης σειράς Explorer, στην εκδήλωση που διοργάνωσε στις 10 Νοεµβρίου στο Τρεβίζο της Ιταλίας.

Η Same γιoρτάζει την επιστροφή του «Εξερευνητή»

3
0
Στη λαµπερή αυτή διοργάνωση που πραγµατοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Same-Deutz Fahr, παρευρέθησαν γύρω στους 500 επισκέπτες, µεταξύ άλλων αντιπρόσωποι, πελάτες και δηµοσιογράφοι, ανάµεσά τους και η Agrenda, από όλη την Ευρώπη

Πρωταγωνιστικό ρόλο στην εκδήλωση φυσικά είχαν οι 3 οικογένειες Explorer οι οποίες περιλαµβάνουν 11 µοντέλα, 80 έως 115,4 ίππων, και θα αποτελέσουν βασικό όπλο στη στρατηγική της εταιρείας να πολλαπλασιάσει το µερίδιο της αγοράς σε χώρες εκτός Ευρώπης.

Πιο συγκεκριµένα σύµφωνα µε το διευθύνων σύµβουλο της Same, Ludovico Bussolati, η κάθε οικογένεια της ιστορικής σειράς Explorer, καλύπτει διαφορετικές αγορές, περιλαµβάνοντας τις κατηγορίες LD (3 µοντέλα, 80-100 ίππων), MD (5 µοντέλα 90-115,4 ίππων) και τα τετρακύλινδρα HD (3 µοντέλα 90,4 έως 115,4 ίππων). Όλες οι κατηγορίες είναι εξοπλισµένες µε κινητήρα FARMotion και είναι διαθέσιµες µε µία µεγάλη γκάµα µηχανικών ή υδραυλικών κιβωτίων ταχυτήτων. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί επίσης στο σχεδιασµό της καµπίνας, ειδικά όσον αφορά την «γραµµή χρωµάτων» και τη λογική τοποθέτηση των χειριστηρίων

Σύµφωνα µε το διευθυντή πωλήσεων του τµήµατος των τρακτέρ της Θεοχαράκης Α.Ε, Στέλιο Σταµατίκο, ήδη έχει γίνει η παραγγελία των τρακτέρ τα οποία αναµένονται να κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα το ∆εκέµβρη του 2014. Από ελληνικής πλευράς έδωσαν επίσης το παρών οι αντιπρόσωποι της Same-Deutz Fahr, Νέτσος Ευάγγελος, Παντζάρης Χρίστος και Χριστοδούλου Θεόδωρος από Έδεσσα, Σέρρες και Λειβαδιά αντίστοιχα

Ιταλία σηµαίνει δηµιουργικότηταΣτα πλαίσια του event µίλησε ο θρυλικό σχεδιαστής αυτοκινήτων αλλά και τρακτέρ Giorgetto Giugiaro, ο οποίος σηµείωσε πως ο σχεδιασµός από µόνος του δεν έχει καµία σηµασία, και πως η άποψη ότι «όλα είναι θέµα marketing» είναι λάθος. «Όταν κάποιος αγοράζει ένα προϊόν το δοκιµάζει και το συγκρίνει συνέχεια µε τα υπόλοιπα. Αν τελικά αυτό δεν είναι καλό, παρά µόνο στην όψη, τότε οι πωλήσεις πάντα θα κατρακυλάνε». Παράλληλα σηµείωσε, πως οι Ιταλοί πρέπει να στηριχτούν στη δηµιουργικότητα που τους ανέδειξε, ενώ όσον αφορά τα τρακτέρ είπε πως ο άψογος σχεδιασµός είναι απαραίτητος καθώς «χωρίς το design η καλή ορατότητα, το ιδανικό κέντρο βάρους, η οικονοµία στα καύσιµα  θα ήταν αδύνατα».
Αποστολή: Γιώργος Κοντονής
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία