BACK TO
TOP
Profi

Είναι μεγάλη, ασυνήθιστη και εργάζεται στις ΗΠΑ

Ο Ben Dillon είναι ένας συνταξιούχος αγρότης από την Ιντιάνα των Η.Π.Α και το Tribine είναι ένα µηχάνηµα που αναπτύσσει ο κ. Dillon σε συνεργασία µε επτά µηχανικούς από το 1997. Μάλιστα έχει φτάσει πλέον στην τέταρτη εκδοχή του και έκανε το ντεµπούτο του στο χωράφι στα τέλη του περασµένου έτους.

Είναι μεγάλη, ασυνήθιστη και εργάζεται στις ΗΠΑ

2
0
Η µεγαλύτερη και η πιο προφανής αλλαγή σε σύγκριση µε τις συµβατικές κοµπίνες είναι η δεξαµενή δηµητριακών, που µε χωρητικότητα 35m³ έχει στόχο να ελαχιστοποιήσει την κυκλοφορία των βαγονιών ή των ρυµούλκων µεταφοράς δηµητριακών µέσα στο χωράφι, όπως ορίζεται από την αµερικανική νοµοθεσία. Αυτό είναι πολύ σηµαντικό θέµα σε µια περιοχή όπου ένα χωράφι µπορεί να έχει έκταση έως και 3.000 εκτάρια
Αυτή η ουσιαστικά συµβατική κοµπίνα, που προστατεύεται από 28 διπλώµατα ευρεσιτεχνίας, συνδέεται σε ρυµούλκα µε σύστηµα κοχλία µε µια ογκώδη άρθρωση. Εύκολο να το λες, αλλά δύσκολο να το κάνεις
Για τον κ. Dillon το σηµείο «αφετηρίας» για τη σύνδεση των τµηµάτων ήταν το AGCO Gleaner S77. Καθώς ανέκαθεν είχε µικρό µέγεθος χάρη στο ρότορα µε ροή στον άξονα, ήταν και σχετικά ελαφρύ µε βάρος 13,5 τόνους. Ακόµα καλύτερα, η κίνηση µε ιµάντα προς τον κύριο συµπλέκτη έδωσε τη δυνατότητα για αλλαγή της θέσης του κινητήρα. Εποµένως, ο κινητήρας µετακινήθηκε εύκολα από την αρχική του θέση στο πίσω µέρος σε µια υποδοχή στην καµπίνα, όπου πριν υπήρχε η δεξαµενή δηµητριακών.

Κινητήρας SisuΗ τρέχουσα µονάδα ισχύος Sisu µε έξι κυλίνδρους αποδίδει 370 ίππους κατά τη χρήση µε την κοµπίνα και 420 ίππους κατά την εκφόρτωση, αν και ο κ. Dillon λέει ότι οι Tribine του µέλλοντος θα έχουν ισχύ 450-500 ίππους για να διαχειρίζονται διάφορες συνθήκες/καλλιέργειες. Ο πίσω άξονας της κοµπίνας εξαφανίστηκε και αντικαταστάθηκε µε έναν αρθρωτό άξονα. Η διεύθυνση εκτελείται εν µέρει από τα έµβολα του περιστρεφόµενου άξονα και εν µέρει από τον ηλεκτρικό άξονα της ρυµούλκας, που, όπως το µπροστινό τµήµα έχει µεγάλα ελαστικά 1050/50 R32. Το τελικό αποτέλεσµα είναι ένα υδροστατικό µηχάνηµα 4WD µε πλάτος 4,55 µ. και µήκος 10,8 µ

Περισσότεροι από 40 τόνοιΌταν η δεξαµενή των 35m³ γεµίζει µε δηµητριακά, το συνολικό βάρος µπορεί να ξεπεράσει τους 40 τόνους. Το πίσω τµήµα του µηχανήµατος κατασκευάστηκε επί παραγγελία από την Crusbuster/ Speed King µε βάση τα σχέδια του κ. Dillon. Αντλώντας ισχύ από την κεφαλή καλαµποκιού οκτώ σειρών, το Tribine καλύπτει 2 χλµ. πριν ξεφορτώσει και όταν έρθει τελικά εκείνη η στιγµή, ο κοχλίας διαµέτρου 560 mm, που είναι τοποθετηµένος στο δεξιό πίσω µέρος της µονάδας, αδειάζει τη δεξαµενή σε δύο λεπτά περίπου. Η ασφάλεια κατά τη χρήση και την εκφόρτωση παρέχεται από κάµερες, καθώς και την αυτόµατη διεύθυνση µέσω του αισθητήρα απόστασης από τη ρυµούλκα. Επίσης, το πίσω τµήµα µπορεί να κινείται πλάγια για να φαίνεται καλύτερα από την καµπίνα.
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία