BACK TO
TOP
Profi

Υιοθέτησε τους κανονισμούς ρύπων Stage V στα τρακτέρ η Ευρωβουλή

Τους κανονισμούς ρύπων Stage V για όλα τα αγροτικά μηχανήματα υιοθέτησε η Ευρωβουλή, δίνοντας στους κατασκευαστές περιθώριο δύο ετών για την κατασκευή των αντίστοιχων κινητήρων που θα εξοπλίζουν τρακτέρ, θεριζοαλωνιστικές και χωματουργικά.

Υιοθέτησε τους κανονισμούς ρύπων Stage V στα τρακτέρ η Ευρωβουλή

4
0
Ο νέος κανονισμός επιβάλει αυστηρότερα όρια εκπομπής ρύπων και θα καλύπτει επιπλέον κατηγορίες ιπποδύναμης. Ειδικά πάντως για τα συμπαγή τρακτέρ (πχ αμπελουργικά) θα υπάρξουν ειδικοί μεταβατικοί κανόνες. Μηχανήματα πάντως που ήδη έχουν υποστεί αλλαγή κινητήρων (πχ από Stage III σε Stage IV) θα συνεχίσουν να είναι σε χρήση για μία 20ετία, σύμφωνα με τον κανονισμό

Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι ήδη η Deutz Fahr (αναλυτικό ρεπορτάζ για την αποστολή της Agrenda στη Γερμανία στις 16 Ιουλίου) σε πρόσφατη παρουσίαση των νέων της Σειρών 6 και 7, έκανε νύξη στους νέους κανονισμούς ρύπων

Διαφωνίες από τον Νότη Μαριά:
Εντωμεταξύ, τις έντονες διαφωνίες του για τη θεσμοθέτηση εκ μέρους της ΕΕ νέων ορίων εκπομπών των αγροτικών μηχανημάτων εξέφρασε μιλώντας στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο στις 4/7/2016 ο Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής Καθηγητής Νότης Μαριάς, κατά τη συζήτηση αναφορικά «με τα όρια εκπομπών για μη οδικά κινητά μηχανήματα.»Όπως επισήμανε ο Έλληνας Ανεξάρτητος Ευρωβουλευτής «αναμφίβολα η βούληση της πλειοψηφίας των πολιτών είναι να μειωθούν δραστικά οι εκπομπές αερίων μέσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να θεσπιστούν αυστηρά ανώτερα όρια. Ωστόσο, η νομοθεσία της Ένωσης, τηρώντας πάντα τις αρχές της αναλογικότητας και της επικουρικότητας, δεν μπορεί να είναι ομοιόμορφη για όλα τα κράτη μέλη. Πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η ανάπτυξη της εκάστοτε χώρας, αλλά και η συμμετοχή της, ιστορικά, στις εκπομπές αερίων.

Και ο Νότης Μαριάς συνέχισε: «Δεν γίνεται η Γερμανία με αυτοκινητοβιομηχανίες, που αποδεδειγμένα δεν σέβονται την κείμενη νομοθεσία και εξαπατούν τους καταναλωτές, να επιβαρύνεται όσο επιβαρύνονται και μικρότερες χώρες, όπως η Ελλάδα. Έτσι, η αρχή της ιστορικής συμμετοχής στις εκπομπές αερίων οφείλει να διέπει την κοινοτική νομοθεσία και όσον αφορά τα όρια εκπομπών για μη οδικά κινητά μηχανήματα.»

Ο Νότης Μαριάς κατέληξε: «Επιπρόσθετα, πρέπει να λαμβάνονται υπόψη πολύ σοβαρά οι οικονομικές πραγματικότητες της κάθε χώρας και ιδιαίτερα του τομέα παραγωγής. Δεν γίνεται να ζητούμε προσαρμογή των Ελλήνων αγροτών στα νέα όρια εκπομπών των αγροτικών μηχανημάτων, από τη μια μεριά, και από την άλλη, ταυτόχρονα, να υπόκεινται σε βίαιη φορομπηχτική πολιτική, λόγω των μνημονίων.»


Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία