Ας µπούµε λοιπόν κατευθείαν στο ψητό. Η ισχύς στο τρακτέρ παρέχεται από τον κινητήρα Kubota V6108-CR-TIEF4 µε τέσσερις κυλίνδρους και κυβισµό 6,1 λίτρα, για τον οποίο οι µηχανικοί ακολούθησαν την προσέγγιση του «νεροχύτη» για να συµµορφώνεται µε τους κανονισµούς για τις εκποµπές καυσαερίων Stage IV, τοποθετώντας EGR, DPF, DOC και SCR. Κατάφερε να στείλει 96,7KW/129,7 ίππους από τους ονοµαστικούς 110 kW/147,5 ίππους στο ακραξόνιο. Η µέγιστη απόδοση έφτασε στους 100 kW/134,1 ίππους - εξαιρετικά
Περισσότερα στο Profi Νοεμβρίου
Περισσότερα στο Profi Νοεμβρίου