BACK TO
TOP
Αποζημιώσεις

Σπέρνει αποζημιώσεις στη βάση εθελοντικής συμφωνίας ο αγωγός TAP

Με «δίχτυ ασφαλείας» στα 900 ευρώ και µε το «ταβάνι» της αποζηµίωσης να εξαρτάται από το είδος της καλλιέργειας, πιο ευνοηµένες φαίνονται οι δενδρώδεις, προσέρχονται στο τραπέζι των διαπραγµατεύσεων µε τους ιδιοκτήτες και τους χρήστες γης, οι επιτελείς του αγωγού ΤΑΡ.

Σπέρνει αποζημιώσεις  στη βάση εθελοντικής συμφωνίας ο αγωγός TAP

4
0
Στελέχη της εταιρείας MTC Μακεδονική που ανέλαβε για λογαριασµό της κοινοπραξίας του ΤΑΡ το διαδικαστικό των απαλλοτριώσεων, βρέθηκαν το απόγευµα της Παρασκευής 13 Φεβρουαρίου στο δηµαρχείο της Πέλλας µε ιδιοκτήτες γης τους οποίους ενηµέρωσαν για τις αποζηµιώσεις. Αν µάλιστα εξαιρεθούν κάποια παράπονα που εκφράστηκαν από καλλιεργητές βάµβακος, όπως ο Λάζαρος Παρασίδης από την Παραλίµνη,, η αίσθηση είναι ότι άφησαν τον κόσµο ικανοποιηµένο, ιδιαίτερα για τις αποζηµιώσεις στα δέντρα

«Κανείς δεν θα πάρει κάτω από 900 ευρώ, την ελάχιστη εγγυηµένη τιµή αποζηµίωσης ανά ιδιοκτησία», ξεκαθάρισε ο Παναγιώτης Καραµόσχος από την MTC Μακεδονική, ενώ παράλληλα έκανε σαφές ότι ελάχιστη τιµή βάσης για την αποζηµίωση αγροτικής γης είναι τα 1.000 ευρώ το στρέµµα. Ο οµιλητής σηµείωσε ότι επιδίωξη του ΤΑΡ είναι να καταβληθούν οι αποζηµιώσεις στη βάση εθελοντικής συµφωνίας, διότι έτσι η πληρωµή, µε τιµές «γενναιόδωρες» όπως είπε, θα γίνει άµεσα, ενώ µε τις δικαστικές πράξεις η καθυστέρηση θα είναι µεγάλη.

Από την πλευρά του ο Σπύρος Κουκίδης, από την ίδια εταιρεία είπε ότι στην περίπτωση του ∆ήµου Πέλλας επειδή η γη είναι αρδευόµενη και υψηλής απόδοσης, επιλέχθηκαν σαν βάση αποζηµίωσης τα 3.000 ευρώ το στρέµµα, ενώ υπάρχουν και άλλα δύο σηµεία που ξεκινούν από τις 4.000 και τις 10.000 ευρώ.

Εξήγησε ακόµη ότι συνολικά ο αγωγός έχει µήκος 555 χλµ. κι ότι κατά µήκος του έχουν καταγραφεί 16.000 ιδιοκτησίες, για τις οποίες αναµένεται να έχουν επέλθει οι σχετικές συµφωνίες έως τον προσεχή Οκτώβριο, αρχής γενοµένης από τον Απρίλιο, ώστε αµέσως µετά να αρχίσουν οι καταβολές. Θυµίζουµε ότι η επένδυση ανέρχεται στα 1,5 δισ. ευρώ (χωρίς αποζηµιώσεις) και θα κατασκευάζεται από το 2016, για δύο χρόνια
Όσον αφορά στη ζώνη δουλείας, τη λωρίδα των 8 µ. µε τον αγωγό στο κέντρο, ειπώθηκε πως η αποζηµίωση ορίζεται στο 90% της αξίας, ενώ τονίστηκε ακόµη πως κανένα σοβαρό κτίσµα δεν θα θιγεί και πως «αν έχετε µια παλιά αποθήκη, ίσως θα πρέπει να εύχεστε να περάσει ο αγωγός, για να την κτίσουµε καινούρια».
Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία