BACK TO
TOP
Τρύπια Βάρκα

Κι ο παππούς με το κασελάκι

Για παιδιά κι αποπαίδια κάνουν λόγο οι αµπελουργοί της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι δεν µπορούν να χωνέψουν πως γίνεται γειτονικά αµπέλια από τα δικά τους, που ανήκουν στο νοµό Χαλκιδικής να πάρουν de minimis για τις επιπτώσεις της ρωσο-ουκρανικής σύρραξης και τα δικά τους αποκλείστηκαν.

image_19_2__1__2_2_2_2__1__7_2

328
0

Τη στήριξη 150 ευρώ το στρέµµα έλαβαν Χαλκιδική, Κιλκίς και Σέρρες. Η εξαίρεση της Θεσσαλονίκης δεν εξηγήθηκε ποτέ, παρά τα αλλεπάλληλα ερωτήµατα.

Στους δρόµους κατεβαίνουν οι πληγέντες της Καρδίτσας. Την Κυριακή 1η Οκτωβρίου στις 12 το µεσηµέρι αποφάσισαν να πραγµατοποιήσουν Παγκαρδιτσιώτικο συλλαλητήριο στον Παλαµά, όπου έχουν κληθεί να συµµετάσχουν όλοι οι φορείς και οι πολίτες του νοµού. Στόχος είναι να αναδειχθούν τα τεράστια προβλήµατα που δηµιουργήθηκαν από τα πληµµυρικά φαινόµενα που προκάλεσε ο
Daniel και η ανεπαρκής όπως αποδείχθηκε αντιπληµµυρική προστασία της, αλλά και να διεκδικηθούν άµεσα µέτρα που θα ανακουφίσουν τους πληγέντες και θα κρατήσουν την τοπική κοινωνία.

Τραπέζι στους Βρετανούς καταναλωτές θέλει να στρώσει το πλούσιο καλάθι αγροδιατροφικών προϊόντων της Κεντρικής Μακεδονίας. Την περασµένη εβδοµάδα βρέθηκαν στη Θεσσαλονίκη εννέα αγοραστές και διακινητές τροφίµων και ποτών µεγάλων επιχειρήσεων από το Ηνωµένο Βασίλειο και δοκίµασαν 78 τοπικά παραδοσιακά προϊόντα από 41 επιχειρήσεις της περιοχής. Οι εντυπώσεις τους, όπως µάθαµε, ήταν άριστες και φαίνεται πως θα γίνουν και δουλειές.

Μετά το Brexit η αγορά τροφίµων και ποτών του Ηνωµένου Βασιλείου έχει αρχίσει να παίρνει τα πάνω της και δηµιουργούνται ευκαιρίες και για τα ελληνικά προϊόντα. Αρκεί να ληφθεί υπόψη ότι η αξία της αγοράς µόνο για το κοµµάτι των µεσηµεριανών meal deals, που περιλαµβάνει ένα σνακ, ένα γεύµα και ένα χυµό, ξεπερνά το 1 δισ. στερλίνες ετησίως. ∆εν τα λες και λίγα.

Βέβαια για να µπεις στην απαιτητική αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, τα πράγµατα δεν είναι και… piece of cake που λένε και οι φίλοι µας από τη γηραιά Αλβιώνα. Όπως ειπώθηκε, πέρα από τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, απαιτείται να έχεις ένα story telling -θέλουν το µύθο τους και οι Βρετανοί- για το προϊόν, µια ελκυστική συσκευασία µε µια ανάλογη γραµµατοσειρά και να υιοθετήσεις τη δική τους τιµολογιακή πολιτική. Αν τα κάνεις όλα αυτά, ειδικά για τα µεγάλα σούπερ µάρκετ, πρέπει να περιµένεις και 18 έως 24 µήνες µέχρι να βρεθείς στο ράφι. Αν µη τι άλλο θέλει επιµονή και υποµονή.

Σχόλια (0)
Προσθήκη σχολίου
ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ
Σχόλιο*
χαρακτήρες απομένουν
* υποχρεωτικά πεδία

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία