
Τι να λέµε, όταν τραγικά γεγονότα όπως αυτό του σιδηροδροµικού δυστυχήµατος στα Τέµπη, κάνουν ασήµαντη όποια άλλη επικαιρότητα και το σχολιασµό της. Για παράδειγµα το ότι η µεταρρύθµιση του ΕΛΓΑ, θα πάει για την επόµενη 4ετία (λέµε τώρα), όπως ανέφερε εσχάτως ο πρωθυπουργός από τη Λάρισα (σ.σ πριν συµβεί το δυστύχηµα), δεν λέει πλέον τίποτα σε κανέναν. Εξάλλου, ο αγροτικός κόσµος έχει συνηθίσει. «Η συνολική µεταρρύθµιση, όχι του πώς αποζηµιώνουµε, αλλά του πως χρεώνουµε ανάλογα µε την επικινδυνότητα των καλλιεργειών είναι κάτι που θα µας απασχολήσει στη δεύτερη τετραετία µας», είπε. Τουτέστιν, θα τσούζουν τα ασφάλιστρα.
ΥΒΡΙΔΙΑ
- Πίσω στα παλιά οι ελληνικές εισαγωγές οπωρολαχανικών, αφού όπως µαρτυρούν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ για το 2022, επανήλθαν στα προ πανδηµίας αυξητικά επίπεδα.
- Πατάτες, ντοµάτες, λεµόνια αλλά και µήλα είναι τα προϊόντα που βρίσκονται στην κορυφή των εισαγωγών στην ελληνική αγορά κυρίως από τρίτες χώρες, δείχνοντας πως η προέλευση δεν µετράει.
- Πάντως, τη διετία 2020 και 2021 τα εισαγόµενα φορτία µειώθηκαν, µε τον µέσο καταναλωτή να προτιµά περισσότερο τα τοπικά προϊόντα κυρίως λόγω υγειονοµικών ανησυχιών.