BACK TO
TOP

Συνεντεύξεις

sial-paris-2024

«H SIAL Paris 2024, με σύνθημά της “Own the change”, αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη διοργάνωση που διεξήχθη ποτέ στη Γαλλία καταγράφοντας ρεκόρ εκθεσιακού χώρου. Ο χώρος επιφάνειας 257.000 τ.μ αντιστοιχεί σε αυτόν που θα κάλυπταν 100 σουπερμάρκετ στη σειρά, ενώ τα περίπτερα των εκθετών θα είναι πλέον οργανωμένα ανά κατηγορία προϊόντος, μετά από αίτημα των buyers.» επεσήμανε, η Διευθύντρια της SIAL Paris, Audrey Ashworth, στη συνέντευξη τύπου που διοργάνωσε το Ελληνογαλλικό Εμπορικό Επιμελητήριο, ως εκπρόσωπος της Promosalons, στην Ελλάδα, στις 20 Ιουνίου 2024.

26_31

Επέκταση των εµπορικών δραστηριοτήτων της στην ελληνική αγορά, όπου και διατηρεί παρουσία τα τελευταία 30 χρόνια, είναι στις άµεσες προτεραιότητες της «ÜNLÜ Agricultural Machinery Company» που εξειδικεύεται στο σχεδιασµό και την κατασκευή εργαλείων κατεργασίας του εδάφους. «Το επόµενο χρονικό διάστηµα θα διευρύνουµε την ποικιλία των προϊόντων που προσφέρουν οι διανοµείς µας στην Ελλάδα και θα εργαστούµε αδιάκοπα να διασφαλίσουµε ότι οι τάσεις που εµφανίζουν οι πωλήσεις µας παγκοσµίως θα καταγραφούν και στην ελληνική αγορά», τονίζει στην Agrenda ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Halit Ünlü.

26-31_01_2

Έχοντας δηµιουργήσει σε µια περίπου 30ετία µια από τις µεγαλύτερες επιχειρήσεις αγροχηµικών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και έχοντας κάνει την επιλογή να διαθέσει στο τέλος αυτού του κύκλου το µετοχικό του πακέτο στους πρώην συνεταίρους του της Κινεζικής ADAMA, θα ‘λεγε κανείς ότι ο Βασίλης Παΐσιος αποφάσισε να ξεκουραστεί.

27_17_2

Ο Μιλτιάδης Χαρένης μπήκε στο παιχνίδι της γεωργίας ακριβείας από πολύ νωρίς και πλέον «κεντάει» 4.000 στρέμματα στη Νέα Γωνιά Χαλκιδικής εστιάζοντας σχεδόν αποκλειστικά στο σκληρό σιτάρι. Με μια μείωση στο κόστος 50% ακόμα και η διαρροή των αποδόσεων σε επίπεδα του 20% αφήνει πιο θετικό οικονομικό αποτέλεσμα απ’ ό,τι η παραδοσιακή προσέγγιση που κυνηγά κιλά και τιμή στα αλώνια.

40-43_01_2

Η παρελθούσα και απελθούσα κατάσταση έρχεται απλά να µας θυµίζει όλα εκείνα που αφήσαµε πίσω µας ανεπιστρεπτί, τονίζει αναφορικά µε την υπόθεση του ΟΣ∆Ε, σε συνέντευξή του στην Agrenda, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Γιώργος Γεωργαντάς.

42-43_4

Ένα νέο πλαίσιο πιστοποιήσεων για τα νωπά αγροτικά προϊόντα και µια ολοένα πιο απαιτητική διάθεση από τους µεγάλους αγοραστές της κεντρικής Ευρώπης περιγράφει ο ∆ιευθύνων Σύµβουλος της GlobalG.A.P., Dr. Kristian Moeller σε συνέντευξή του στην Agrenda.

42-43_68

Ανάπτυξη έρευνας στην Ελλάδα, ως το επόµενο βήµα για την ενίσχυση της παρουσίας της Adama στην εγχώρια αγορά, την οποία σπεύδει να χαρακτηρίσει «πολύ ενδιαφέρουσα, ως προς τον αγροτικό της τοµέα», προαναγγέλλει ο Yoav Avidor.

skalkos

Τη διαµόρφωση µιας καλοµελετηµένης λίστας µε αγροτικά προϊόντα υψηλής διατροφικής αξίας, τα οποία θα αποτελέσουν τα 10 Greek Brand name foods, που θα γίνουν οι πρεσβευτές της Ελλάδας στις διεθνείς αγορές, προτείνει ο καταξιωµένος για τη συµβολή του στην ανάπτυξη της επιχειρηµατικότας, καθηγητής του Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων, ∆ηµήτρης Σκάλκος.

26-31

«Το τοπικό, είναι το νέο παγκόσµιο», σηµειώνει ο Dr Ir. Peter Weegels, επικεφαλής του European Bakery Innovation Centre, και υπογραµµίζει ότι το µήνυµα που στέλνει η ρωσο-ουκρανική σύρραξη, είναι η ανάγκη να στηριχθεί η ανάπτυξη της εκάστοτε τοπικής παραγωγής προκειµένου να περιοριστεί η διατροφική εξάρτηση από τρίτους.

31_2

Ποιο, πόσο, πότε, πώς, είναι οι ερωτήσεις που καλείται να απαντήσει ο παραγωγός πριν λιπάνει την καλλιέργειά του, καθιστώντας προφανές ότι τελικά οι αρχές της ορθολογικής λίπανσης είναι ο ορισµός της ευφυούς γεωργίας πολύ πριν αυτός ο όρος κυριαρχήσει στη σύγχρονη πραγµατικότητα, σύµφωνα µε τον νέο πρόεδρο του ΣΠΕΛ, ∆ηµήτρη Ρουσσέα.

42-3

«Αν βασιστούμε στις αξίες της ελαιοκομίας: την Υγεία, τη Γαστρονομία, τον Μεσογειακό Πολιτισμό και το Περιβάλλον, μπορούμε να γίνουμε ακατανίκητοι. Δεν υπάρχει λιπαρή ουσία που μπορεί να φτάσει το ελαιόλαδο. Πρέπει όμως να βρούμε πώς θα επικοινωνήσουμε αυτό το γεγονός στον παγκόσμιο καταναλωτή» σημειώνει ο Ισπανός Jose Maria Penco, ο οποίος υπηρετεί το ελαιόλαδο με όλες του τις δυνάμεις και από ποικίλους επαγγελματικούς τομείς δραστηριότητας.

46_21__1_

Ο εµπορικός δρόµος του τσίπουρου, όπως επισηµαίνει ο Κώστας Τσιλιλής, άργησε να στρωθεί, όπως συµβαίνει άλλωστε µε όλα τα παραδοσιακά προϊόντα, η παρασκευή των οποίων διατηρεί ακόµα και σήµερα χαρακτηριστικά εορταστικής περιόδου στην ελληνική επαρχία.

22_29

Έχοντας κλείσει τριάντα χρόνια συνεργασίας με την ένωση Καλαβρύτων για τη βαρελίσια φέτα, ο «ΒΑΡΕΛΑΣ», όπως όλοι πια τον αποκαλούν, Σωτήρης Μπίσας από το Μέτσοβο ξεχωρίζει την οξιά ως το ιδανικό ξύλο για το τυροβάρελο, αφού αλληλοεπιδρά με τα συστατικά της φέτας και την κάνει ακόμα πιο νόστιμη και θρεπτική.

photo2_5

Στο κατώφλι του 2ου αιώνα για τον οµώνυµο όµιλο, ο διορατικός επιχειρηµατίας, Γιάννης Κοντέλλης, µπαίνει στη θέση του οδηγού επιβεβαιώνοντας µε τη συνέντευξή του στο profi και τις πρώτες του κινήσεις το... καλό µέταλλο.

image001_15

Κατώτερη του αναµενόµενου παρουσιάζεται η ζήτηση για το ελληνικό κεράσι, µε τα αίτια για την εξέλιξη αυτή, που κρατά σε µη ικανοποιητικά επίπεδα τις τιµές, να σχετίζονται, µάλλον, µε τις χαµηλές ακόµη θερµοκρασίες στις αγορές στόχους, το παρατεταµένο lockdown και τις χαµηλές στροφές του τουρισµού.

34_19

Όταν μιλάμε για παραδοσιακό τρόπο αναφέρομαι στο ζύμωμα και αλάτισμα στο χέρι, διαδικασία επίπονη που όμως προσδίδει την ιδιαίτερη γεύση των τυριών μας με το πλούσιο άρωμά τους» τονίζει στη συνέντευξή της στον «Τυροκόμο» η Γεωργία Διβάνη, επικεφαλής του ομώνυμου Τυροκομείου, το οποίο επενδύει ταυτόχρονα τόσο στο δημοφιλές παραδοσιακό Ημίσκληρο τυρί του, όσο και στο rebranding της επιχείρησης που έλαβε χώρα τα δύο τελευταία χρόνια και στη δημιουργία γραμμής παραγωγής Φέτας.

18_16

Εγγυοδοτικά εργαλεία για την κάλυψη αναγκών κεφαλαίου κίνησης, προνοµιακό πρόγραµµα χρηµατοδότησης φωτοβολταϊκών, ειδικό εγγυοδοτικό πρόγραµµα αγοράς αγροτικής γης, επενδυτικά κεφάλαια µέσω του προγράµµατος EIF AGRI και ένα ολοκληρωµένο υποστηρικτικό πακέτο εξαγωγικής δραστηριότητας και πωλήσεων αγροτικών προϊόντων, περιλαµβάνει το προϊοντικό χαρτοφυλάκιο της Eurobank, όπως το παρουσιάζει στην Agrenda o ∆ηµήτρης Οικονόµου, επικεφαλής της γενικής διεύθυνσης Small Business Banking.

exo2

Στις επιχειρήσεις δεν υπάρχει η λέξη «εγώ». Μπορεί τα νούμερα να κρίνουν το οικονομικό αποτέλεσμα, ωστόσο οι αριθμοί δεν επαρκούν εάν δεν συνδυάζονται με τη συνεργασία των μελών της ομάδας, την ολοκληρωμένη προσωπικότητα, την κυριαρχία της συναισθηματικής νοημοσύνης, του σεβασμού προς τους εργαζόμενους, τους παραγωγούς, τους συνεργάτες, τους πιστωτές, τις τράπεζες. Τα παραπάνω αποτελούν μερικές από τις βασικές αρχές του αυτοδημιούργητου επιχειρηματία Λευτέρη Σαΐτη, ο οποίος βρίσκεται πίσω από τις εταιρείες Κρόνος, Intercomm και Agrophoenix.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

News Wire

Πληρωμές Προγράμματα Προϊόντα Τεχνολογία